خبرگزاری کار ایران

مصدومیت سه نفر بر اثر حریق در منزل مسکونی

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۴۸۹

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از مصدومیت سه نفر براثر حریق در منزل مسکونی در خیابان ستارخان خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۰۹:۲۴ صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان ستارخان، خیابان جهانی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه سه ایستگاه به همراه خودروی تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: محل آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی ۴ طبقه ۲۰ واحدی بود که در طبقه چهارم در یک واحد حدود ۱۱۰ متری آتش‌سوزی رخ داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: اطلاعات اولیه حاکی از این بود که افرادی در این ساختمان و در همان واحد محبوس هستند. بلافاصله تحت یک تدبیر عملیاتی سریع آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی با بیان اینکه بخشی از پذیرایی و اتاق‌ها دچار حریق شده بود، ادامه داد: دود زیادی در واحد تجمع کرده بود و آتش به سرعت در حال گسترش به بخش‌های دیگر واحد و بخش‌های همجوار بود. سه نفر شامل دو پسربچه ۷ و ۸ ساله به همراه مادرشان در این واحد محبوس بودند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش به این افراد دسترسی پیدا کرده و خارج کردند گفت: دو پسر بچه دچار دود گرفتگی شده بودند اما مادرشان علیرغم اینکه دود گرفته شده بود دچار سوختگی‌هایی از ناحیه دست‌ها هم شده بود که هر سه نفر به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: درحال حاضر آتش‌ خاموش شده و هیچ‌گونه احتمال سرایت وجود ندارد و آتش‌نشانان مشغول لکه‌گیری و تخلیه دودهستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز