خبرگزاری کار ایران

ملکی به ایلنا خبر داد:

حریق در یک ساختمان اداری - مسکونی در خیابان جمهوری/ نجات ۲۰ نفر از اهالی ساختمان

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۴۱۵

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اعلام حریق در یک ساختمان اداری - مسکونی از نجات ۲۰ نفر بر اثر دودگرفتگی خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه آتش‌سوزی گفت: در ساعت ۱۴:۰۶، یک مورد حادثه آتش‌سوزی در ساختمان ۵ طبقه مسکونی - اداری در خیابان ملت نرسیده به خیابان جمهوری به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه سه ایستگاه به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی و امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند، اظهار داشت: محل آتش‌سوزی یک ساختمان پنج طبقه بود که کاربری مسکونی اداری داشته و تعدادی شرکت و واحد مسکونی در آن وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: در طبقه منهای یک این ساختمان که موتورخانه وجود داشت، تعدادی انبارهای کوچک و بزرگ با متراژ‌های مختلف که در آن لوازم یدکی خودرو و موتورسیکلت نیز نگهداری می‌شد، وجود داشت.

ملکی با بیان اینکه مشاهدات اولیه حاکی از این بود که در موتورخانه مشغول فعالیت بودند، تصریح کرد: مواد قابل اشتعال و پشم‌شیشه‌ها دچار حریق شده بود و از آنجا که موتورخانه به انبارها متصل بود، یکی از انبارها به وسعت ۵۰ متر که انبوهی از لوازم یدکی خودرو در آن وجود داشت، دچار حریق شده بود.

وی با بیان اینکه دود زیادی نیز در داخل طبقات بود، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان با تدبیر عملیاتی خود به طبقه منهای یک رفته و مشغول خاموش شدن آتش شدند و گروه‌های دیگر نیز دستگاه‌های تنفسی به طبقات بالایی رفته و قبل از اینکه طبقات بالایی دچار دودگرفتگی شود، ۲۰ نفر از ساکنان را از ساختمان خارج کردند.

سخنگوی سازمان اورژانس افزود: دو خانم نیز دچار دودگرفتگی شده بودند که به عوامل اورژانس تحویل داده شدند. آتش نیز خاموش شد و از سرایت آتش به انبارها و طبقات بالایی جلوگیری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز