خبرگزاری کار ایران

کشته و زخمی شدن ۶ نفر براثر واژگونی وانت پیکان در بزرگراه یاسینی

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۷۰۵

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از کشته و زخمی شدن ۶ نفر براثر واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در بزرگراه یاسینی خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۲۲:۲۴ شب گذشته یک مورد حادثه واژگونی خودرو در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یاسینی_ نرسیده به سه راه تهران‌پارس به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی گزارش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه یک ایستگاه بلافاصله به محل حادثه اعزام می‌شود، خاطرنشان کرد: در محل حادثه یک دستگاه خودروی وانت پیکان به هنگام حرکت از مسیر اصلی خارج شده و واژگون شده است. شش مرد جوان حدود ۲۰ ساله قبل از رسیدن آتش‌نشانان از خودرو خارج شده بودند. ظاهرا دو نفر از این افراد در قسمت جلوی ماشین نشسته بودند و ۴ نفر دیگر در قسمت بار این پیکان وانت حضور داشتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: هر شش نفر تحویل عوامل اورژانس شدند و مشخص شد یک نفر از این افراد جان خود را از دست داده است و ۵ نفر دیگر در حالی که مصدومیت‌هایی در قسمت‌های مختلف بدن داشتند به مراکز درمانی منتقل شدند.

ملکی ادامه داد: خودرو به حالت اولیه برگردانده شده و به محل امنی منتقل شدند و در ساعت ۲۳:۰۷ آتش‌نشانان محل حادثه را برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز