خبرگزاری کار ایران

حریق در مغازه لوازم تجهیزات پزشکی در خیابان ولیعصر

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۹۶۳

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق در یک مغازه فروش لوازم تجهیزات پزشکی در خیابان ولیعصر خبرداد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت:  ساعت 8:48 صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی در فروشگاه تجهیزات پزشکی در خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه‌ ولیعصر کوچه رجب‌بیگی به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه دو ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند خاطرنشان کرد: محل آتش‌سوزی یک ملک دو طبقه قدیمی بود که طبقه همکف آن تبدیل به سه باب مغازه به وسعت 30 متر شده بود که در این مغازه‌ها تجهیزات و لوازم پزشکی به فروش می‌رسید.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه طبقه بالا که وسعت 200 متر و از آن به عنوان انبار استفاده می‌شد، افزود: زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند مغازه میانی کاملا دچار آتش‌سوزی شده بود و آتش‌ به بخش‌هایی از مغازه‌های جانبی نیز خسارت وارد کرده بود و در حال سرایت به انبار پارچه بود.

ملکی بیان کرد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده و آتش را به کنترل خود درآورده و از گسترش آتش به اطراف جلوگیری کردند. خوشبختانه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و فقط خسارت مالی وارد شده بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر آتش‌نشانان مشغول تخلیه دود و ایمن‌سازی محل هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز