خبرگزاری کار ایران

ملکی خبر داد:

نجات سه‌قلوها و اطفاء حریق در یک ساختمان مسکونی در یافت‌آباد

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۹۹۴

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک ساختمان چهارطبقه مسکونی و کارگاه مبل‌سازی از نجات سه کودک یک‌ماهه سه‌قلو به همراه 12 نفردیگر از این ساختمان خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۱۶:۰۴ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان در محله یافت‌آباد، بلوار معلم به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند، خاطرنشان کرد: محل آتش‌سوزی یک ساختمان چهارطبقه مسکونی روی همکف بود که در هر طبقه یک واحد مسکونی وجود داشت و طبقه همکف کاربری پارکینگ داشت اما با بی‌احتیاطی به کارگاهی برای رنگ‌رزی و رویه‌کوبی مبل تبدیل شده بود. مقداری پارچه، اسفنج و لوازم که برای همین کار استفاده می‌شود در همین محل نگهداری می‌شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند کارگاه رویه‌کوبی کاملا شعله‌ور بود. دود غلیظی طبقات بالایی را فراگرفته بود و آتش به سرعت در حال سرایت به طبقات بالایی بود. در لحظات اولیه مشخص شد ساکنان در وضعیت ناایمنی در طبقات بالایی محبوس هستند.

ملکی با بیان اینکه یک گروه برای خاموش کردن آتش به طبقه همکف رفتند، خاطرنشان کرد: گروه‌های دیگر با دستگا‌ه‌های تنفسی به طبقات بالایی رفته و در مجموع ۱۵ نفر از این ساختمان با تلاش آتش‌نشانان شامل ۷ آقا و ۸ خانم به سلامت و بدون آسیب‌دیدگی خارج شدند.

وی ادامه داد: یک آقا که متولی و سرپرست کارگاه بود دچار آسیب‌دیدگی جزیی شده بود که تحویل عوامل اورژانس شد و بین این ۱۵ نفر نیز سه دختر بچه یک‌ماهه که سه قلو بودند همراه مادر در وضعیت ناایمن به‌وجود آمده گرفتار بودند که به کمک آتش‌نشانان به سلامت خارج شدند. البته برای اینکه مشکل خاصی پیش نباشد تحویل عوامل اورژانس شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش‌خاموش شد و از گسترش آتش و سرایت به اطراف جلوگیری شد و ساعت ۱۷:۱۴ دقیقه عملیات به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز