خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز تاکید کرد:

بهره‌برداری از پروژه سالن 6 هزار نفری انقلاب تا دهه فجر 

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۶۱۱

استاندار البرز با بیان اینکه پیست بین‌المللی دیزین از سرمایه‌های ورزش استان است، بر لزوم افتتاح پروژه سالن 6 هزار نفری انقلاب کرج تا دهه‌فجر امسال تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در نشستی با حضور کریمی،  مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در راستای بررسی مشکلات و وضعیت پیست بین‌المللی دیزین و روند تکمیل پروژه سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار نجفی با بیان اینکه پیست بین المللی دیزین از سرمایه‌های ورزش استان است، اظهار داشت: توسعه و نگهداری از این پیست که یکی از مهمترین پیست‌های اسکی کشور است و همواره میزبان رویدادهای مهم بین المللی و جهانی نیز بوده، باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با اشاره به روند تکمیل پروژه سالن 6 هزار نفری و اهمیت آن در توسعه ورزش استان تاکید کرد: پروژه سالن 6 هزار نفری باید تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

استاندار البرز با اعلام حمایت از برنامه ها و توسعه ورزش و جوانان، اضافه کرد: استادیوم فوتبال ساوجبلاغ نیز از دیگر پروژه های مهم ورزشی استان است که انتظار داریم در همان تاریخ (فجر چهلم) افتتاح شود.

در ادامه کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور عنوان کرد: از حمایت های مجموعه استانداری البرز از توسعه زیر ساخت های ورزشی استان تشکر می‌کنیم و ما نیز تمام ظرفیت و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا این پروژه هر چه سریع‌تر افتتاح شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز