خبرگزاری کار ایران

معرفی مهارت آموختگان در پنجره واحد سرمایه‌گذاری صنایع انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۲۸۳

محمدرضا انصاری گفت: در راستای برنامه‌های امسال، کارگاه فناوری طراحی کالا با مشارکت استانداری زنجان و کارگاه صنایع مس با فعال کردن و آموزش 20 نفر از بانوان مربی راه‌اندازی شده است.

به گزارش ایلنا، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه توسعه فعالیت‌ها در بخش شبیه‌سازها و استفاده از فضای دیجیتال ازجمله مهمترین برنامه‌های این اداره کل در سال جاری است، گفت: در این حوزه تاکنون سرمایه‌گذاری مناسبی انجام شده است.

محمدرضا انصاری، در نخستین همایش هم اندیشی برنامه‌ریزی تعاملی سال 1397 مدیران کل ستادی و استانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور افزود: همچنین در راستای برنامه‌های امسال، کارگاه فناوری طراحی کالا با مشارکت استانداری زنجان و کارگاه صنایع مس با فعال کردن و آموزش  20 نفر از بانوان مربی راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه ارائه تسهیلات به آموزشگاه‌های آزاد از دیگر برنامه‌های سال جاری است، تصریح کرد: در این زمینه 2 هزار و 750 میلیون ریال در توسعه و حمایت از بخش خصوصی از منابع جذب شده است.

انصاری معرفی مهارت آموختگان در پنجره واحد سرمایه‌گذاری در صنایع، تجهیز کارگاه‌های اتومکانیک با مشارکت ایران خودرو و حمایت از زنان و کودکان آسیب‌پذیر با مشارتک خیریه روزنه با هدف توانمندسازی اقشار را از دیگر برنامه‌های این اداره کل بیان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز