خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت آموزش فنی و حرفه‌ای اصفهان خبر داد:

صدور بیش از 82 هزار گواهینامه الکترونیک در سال 96 در استان

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۴۲۸

مسعود دانشمند گفت: تعداد 138 هزار و 97 نفر در آزمون‌های سنجش مهارت شرکت کرده‌اند و 82 هزار و 722 گواهینامه نیز صادر شده است.

به گزارش ایلنا، رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای اصفهان از صدور بیش از 82 هزار گواهینامه الکترونیک در سال 96 در این استان خبر داد.

مسعود دانشمند به تشریح عملکرد این واحد در سال گذشته پرداخت و گفت: در سال گذشته تجهیز و راه‌اندازی 17 مرکز سنجش الکترونیک در شهرهای نائین، خور، فریدونشهر، داران، زرین شهر، فلاورجان، گلپایگان، سمیرم، نطنز، زواره، دستگرد، آران و بیدگل، علویجه، خوانسار، جرقویه، ورزنه و چادگان را داشته‌ایم.

وی همچنین به استقرار سیستم نظارت بر آزمون‌های عملی از طریق دوربین مداربسته  (CCTV ) برای نخستین بار در کشور در 15 کارگاه مراکز دهاقان، شهرضا، نائین و مبارکه اشاره کرد و افزود: بانک‌های اطلاعاتی شامل سامانه آمار و اطلاعات آزمون‌گران استان، سامانه ثبت برنامه آزمون‌های عملی، سامانه صدور و رصد گواهینامه، تهیه بانک اطلاعات پروژه عملی نیز انجام شده است.

دانشمند همچنین اظهارداشت: تعداد 138 هزار و 97 نفر در آزمون‌های سنجش مهارت شرکت کرده‌اند و 82 هزار و 722 گواهینامه نیز صادر شده است.

وی در خصوص آمار بخش‌های مختلف آزمون نیز گفت: در سال گذشته تعداد  81 هزار و 405 آزمون الکترونیک،  16هزار و 661 آزمون هماهنگ،‌ 11 هزار و 329 آزمون صنایع دستی، 6هزار و 527 آزمون صنایع ساختمان با توجه به ماده 13 قانون نظام صنفی و تفاهم‌نامه‌های منعقد شده با اتحادیه‌های مختلف در 191حرفه به تعداد 2 هزار و 357 صلاحیت حرفه‌ای صادر شده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز