خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان:

صدور مجوز فعالیت برای 43 آموزشگاه/ارائه بیش از 9 میلیون نفر- ساعت آموزش در بیش از 230 حرفه

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۵۵۸

عبدالنبی سواعدی گفت: آموزش‌های مهارتی ارائه شده در 39 رشته آموزشی و در بیش از230 حرفه مهارتی به متقاضیان ارائه شده است.

به گزارش ایلنا، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان از ارائه آموزش مهارت 9 میلیون 774 هزار و 876 نفر- ساعت در بخش آموزشگاه‌ آزاد فنی و حرفه‌ای این استان در سال گذشته خبر داد و گفت:‌ این آموزش‌ها در قالب 7 هزار و 431 دوره ارائه شده است.

عبدالنبی سواعدی با بیان اینکه این آموزش‌ها در پنج خوشه بخش‌های خدمات، کشاورزی، صنعت، فرهنگ و هنر ارائه شد، تشریح کرد: به طور کلی آموزش‌های ارائه شده در 39 رشته آموزشی شامل اتومکانیک، الکترونیک، امور اداری، بهداشت و ایمنی، صنایع چاپ، صنایع دستی، صنایع غذایی، عمران، مخابرات، هنرهای تجسمی و... در بیش از230 حرفه مهارتی به متقاضیان ارائه شده است.

وی با اشاره به فعالیت 578 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در استان خوزستان یادآور شد: همچنین در سال 1396 برای 43 آموزشگاه فنی و حرفه­ای آزاد با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی مجوز تاسیس و فعالیت برای توسعه مهارت آموزی صادر شد.

سواعدی همچنین با بیان اینکه در این مدت 2 هزار و 484 مورد نظارت و بازدید از آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان انجام شده است، گفت: ارایه آموزش‌های مهارتی از طریق خرید خدمات آموزشی در سال گذشته از طریق آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای حداقل به میزان 10 درصد کل تعهدات بخش غیردولتی به میزان 567 هزار و281 نفر- ساعت اجرا شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان همچنین با بیان اینکه در سال1396 تعداد 15 هزار و 362 نفر - ساعت آموزش مدیران آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد انجام شده است،‌ افزود:‌ همچنین تعداد 498 هزار و 680 نفر- ساعت آموزش روش‌های نوین تدریس و تخصصی ویژه مربیان بخش خصوصی اجرا شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان در پایان اظهارداشت: همچنین در این مدت 42 جلسه هم اندیشی با نمایندگان کانون انجمن‌های صنفی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز