خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای اردبیل خبر داد؛

صدور بیش از 16 هزار فقره گواهینامه مهارتی الکترونیکی سال گذشته در استان

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۹۵۸

محمدپورقلی گفت: گواهینامه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از سال 1392 فقط به صورت الکترونیکی بوده و استعلام صحت آنها نیز از سامانه فوق انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل از صدور 16 هزار و 635 گواهینامه مهارتی الکترونیکی در این استان در سال 1396 خبر داد و گفت: در سال 1396 با بهره‌گیری از ظرفیت‌ کارت‌های هوشمند و بانک اطلاعاتی پورتال جامع سازمان و لحاظ قرار دادن عوامل کلیدی کیفیت، امنیت، سرعت، دقت و کاهش هزینه‌ها، گواهینامه‌های سازمان به صورت الکترونیکی  در استان صادر و به مهارت آموختگان اعطا شده است.

محمد پورقلی با بیان اینکه در سال گذشته 34 هزار و 100 نفر در آزمون‌های هماهنگ، صنعت ساختمان، تفاهم‌نامه و آزمون‌های ادواری شرکت کرده‌اند، افزود: از این تعداد  21 هزار و 599 نفر قبول شدند که 16 هزار و 635 نفر آنها گواهینامه مهارتی الکترونیک دریافت کرده‌اند.

وی امکان ذخیره اطلاعات چندین گواهینامه در حافظه الکترونیکی، ارتقای امنیت گواهینامه‌های مهارت، امکان به روزرسانی سریع گواهینامه‌ها، کاهش ریسک در نگهداری گواهینامه و امکان دریافت گواهینامه از طریق سامانه استعلام گواهینامه مهارت سازمان در هر نقطه از کشور را از مزایای این نوع گواهینامه‌ عنوان کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل در عین حال تصریح کرد: گواهینامه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از سال 1392 فقط به صورت الکترونیکی بوده و استعلام صحت آنها نیز از سامانه فوق انجام می‌شود.

پورقلی همچنین یادآور شد: دارندگان گواهینامه الکترونیکی برای مشاهده و استعلام گواهینامه می‌توانند به سامانه  http://azmoon.portaltvto.com یا http://certificate.portaltvto.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز