خبرگزاری کار ایران

در استان البرز برگزار شد؛

کارگاه آموزشی مجمع خبرنگاران جمعیت هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۶۲۲

سرپرست روابط عمومی جمعیت هلال احمر  البرز از تشکیل کارگاه آموزشی مجمع خبرنگاران داوطلب در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ️میلاد حسنی امیرآبادی، گفت: مجمع خبرنگاران داوطلب و برگزاری کارگاه آموزشی از امروز به مدت دو روز در استان، برگزار می شود.

وی گفت: امروزه سازمان ها و ارگان‌های مختلف برای پیشبرد اهداف خود در سطح جامعه و ایجاد اقبال عمومی مناسب و تاثیرگذار در اجتماع به تقویت روابط عمومی های واحد خود می پردازند.

حسنی امیرآبادی با اشاره به فراگیر شدن رسانه های اجتماعی در بین مردم  و افزایش سرعت اطلاع رسانی در این رسانه ها، گفت: لازم است سازمان‌ها با ایجاد و راه اندازی شبکه ای انسانی و ارتباطی، خود را به سرعت تبادل اطلاعات، نزدیک کنند. 

وی تصریح کرد: در این صورت اگر روابط عمومی بخواهد سرعت خود را در تولید و تهیه خبر افزایش دهد نیازمند تقویت و بهره مندی سرمایه انسانی است.

سرپرست روابط عمومی جمعیت هلال احمر  البرز، اظهار‌کرد: فعالیت های گوناگون جمعیت هلال احمر و حضور پربرکت داوطلبان، جوانان و امدادگران در این جمعیت، فرصت خوبی است که فعالیت جدیدی برای علاقه مندان این حوزه بوجود آید بدین صورت با همفکری و کمک مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز و واحد روابط عمومی این جمعیت، مجمع خبرنگاران داوطلب جمعیت هلال احمر استان البرز راه اندازی و از امروز کارگاهی برای توانمند سازی افراد این مجمع، برگزار شد.

حسنی امیرآبادی از اهداف تشکیل این مجمع به استعدادیابی و پرورش نیروهای خبری داوطلب، هویت سازی انتشار اطلاع رسانی در شعب جمعیت هلال احمر، توانمندسازی نیروهای داوطلب در امور روابط عمومی، تدوین سریع اخبار و انتشار به موقع در رسانه های جمعی، تشکیل شبکه فعال داوطلبی در حوزه اطلاع رسانی، استفاده از ایده های داوطلبین در جهت ایجاد اقبال عمومی اشاره کرد

 وی گفت: فضای روابط عمومی استان برای همکاری تمام داوطلبان مستعد و علاقمند آماده است تا با رسانه ها و جراید و مخصوصا داوطلبان، جوانان، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر بیش از پیش همراه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز