خبرگزاری کار ایران

ناصر اسکندری به ایلنا خبر داد؛

پایداری کامل شبکه برق در استان البرز برقرار شد

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۳۹۲

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز گفت: شکستگی و افتادن شاخه و تنه درختان روی خطوط انتقال برق بر اثر طوفان دیروز، موجب شد برق در برخی از مناطق استان البرز قطع شود.

به گزارش ایلنا، ناصر اسکندری با اشاره به اینکه سهم عمده خاموشی‌های گسترده در استان، مربوط به سقوط شاخه درختان روی شبکه توزیع بوده، گفت: دیروز در پی بارش برف سنگین، 190 مگاوات درگیر خاموشی شد که این عدد موجب قطع برق و خاموشی 17 درصد مشترکان به تعداد 210 هزار واحد مسکونی، تجاری و اداری این استان در اثر آسیب شبکه ناشی از شکستگی شاخه و تنه درختان و سقوط آنها روی شبکه های برق‌رسانی در قسمت‌هایی از شهر کرج شد، این اتفاق که ناشی از این رخداد طبیعی بود، با تلاش همکاران و 80 اکیپ، شامل اکیپ‌های عملیاتی شرکت و نیز اکیپ‌های اعزامی از سوی استان‌های قزوین، تهران‌بزرگ و غرب‌مازندران برطرف شد.

ناصر اسکندری با اشاره به ترمیم قطعی خطوط انتقال و شکستگی برخی پایه‌ها تصریح کرد: از 350 فیدر برق 73 فیدر به واسطه بارش برف با اشکالاتی مواجه شده بود که این موارد نیز برطرف شد و هم اکنون شبکه توزیع برق استان از پایداری کامل برخوردار است.

وی در پایان ضمن تشکر از صبورى و همراهى مردم شهیدپرور استان، از بابت قطع طولانی مدت برق دیروز و مشکلات مرتبط براى مردم عذرخواهی کرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز