خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر مدیریت بحران وزارت نیرو در گفت‌وگو با ایلنا:

قطعی پراکنده 10 تا 15 درصدی برق در البرز / وضعیت مخازن آب استان نرمال است

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۷۸۲

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو گفت: تقریبا 10 تا 15 درصد مشترکین استان قطعی برق دارند، البته این گونه نیست که این تعداد مشترک از شب گذشته برق شان قطع باشد بلکه به صورت پراکنده اتفاق افتاده است.

میثم جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره خاموشی‌های استان البرز با توجه به بارش برف اظهار داشت: در حال حاضر تقریبا 10 تا 15 درصد مشترکین استان قطعی برق دارند، البته این گونه نیست که این تعداد مشترک از شب گذشته برق شان قطع باشد بلکه به صورت پراکنده اتفاق افتاده است و خیلی از نقاطی که قطعی داشتند اکنون وصل شدند و با توجه به اینکه بارندگی ادامه دارد نقاط دیگری دچار قطعی شدند. 

وی افزود: عمده قطعی‌ها ناشی از شکستن شاخه درختان روی خطوط شبکه برق است و با توجه به اینکه فصل بهار است بار درختان سنگین‌تر است و حوادث بیشتر است.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو تصریح کرد: در حال حاضر همچنان تیم‌های عملیاتی با شدت کار می‌کنند.

جعفرزاده در ادامه گفت: وضعیت مخازن و انتقال آب منطقه شرایط خوبی دارد و نرمال است، امیدواریم قطعی برق نیز با سرعت برطرف شود.

وی یادآور شد: اکنون شرایط در دیگر استان‌ها نرمال است ممکن است درصد کمی خاموشی جزئی دقیقه‌ای داشته باشیم و به صورت خاص خاموشی نداریم. 

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو یادآور شد: قطعی‌ها در البرز پراکندگی و چرخشی بوده و ثابت نیست و برطرف می‌شود و نقطه دیگر قطعی و خاموشی داریم در هر صورت سعی کردیم که زمان طولانی خاموشی نباشد و به سرعت برطرف شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز