خبرگزاری کار ایران

نبیونی مطرح کرد:

اهمیت پرداختن به اصل جوانگرایی در مدیریت شهری

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۶۵۱

رئیس شورای پنجم شهر کرج با تاکید بر اهمیت جوانگرایی در مدیریت‌شهری، نوید داد که کلانشهر کرج در آستانه تحول بزرگ و رخدادهای مطلوب قرار دارد.

به گزارش ایلنا، محمد نبیونی امروز در نخستین دیدار اعضای شورای‌شهر با مدیران شهرداری کرج در سال 97، گفت: در مجموعه مدیریت‌شهری، تلاش کنیم شعار منتخب رهبر انقلاب در همه ابعاد و اشکال، محقق شود و در این راستا بر تولید و استفاده از کالای ایرانی، همت کنیم.

وی با یادآوری گذشت 7 ماه از مدیریت شهردار کرج، تصریح کرد: با وجود کاستی‌ها و کمبودها، دوران موفقی را در مدت سپری شده از عمر شورا پشت سر گذاشته‌ایم. مهمترین موفقیت مجموعه، بررسی دقیق و تخصصی متمم بودجه سال 96 و بودجه سال 97 بود که با تلاش بی‌دریغ ریاست و اعضای کمیسیون تلفیق شورای شهر محقق شد.

نبیونی ادامه داد: بشارت لیست امید و اعضای دوره پنجم شورای‌شهر کرج، پرداختن به اصل جوانگرایی بود. بخش زیادی از این شعار تاکنون به وقوع پیوسته و همراهی و همکاری جوانان در پیشبرد هدف فوق بسیار اثرگذار خواهد بود.

وی با عنوان اینکه شهر کرج در آستانه تحولی بزرگ و رخدادهایی مطلوب برای سال‌های آتی قرار دارد، یادآور شد: همراهی بی‌دریغ اصحاب رسانه با مدیریت‌شهری کرج بسیار شایسته و قابل تقدیر بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز