خبرگزاری کار ایران

ظهر امروز صورت گرفت؛

تجمع کسبه خیابان المهدی در محوطه شورای شهر کرج/ رئیس‌شورا: به مشکلات رسیدگی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۶۷۱

جمعی از کسبه خیابان المهدی در اعتراض به فعالیت دستفروشان در این منطقه در محوطه ساختمان شورای شهر کرج تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرج، ظهر امروز جمعی از کسبه و مردم محله حصارک، خیابان المهدی در اعتراض به آنچه عدم حمایت شهرداری عنوان شد در محوطه شورای شهر کرج تجمع کردند.

یکی از اعضای هیات امنای کسبه این منطقه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: دستفروشان و بساطی‌هایی که عمدتا مهاجران غیرمجاز کشورهای همسایه هستند، مزاحمت بسیاری برای مردم و کسبه فراهم کردند و با توجه به مکاتباتی که پیش از این داشتیم، هنوز کاری انجام نشده است.

وی با عنوان اینکه اعضای شورا، نمایندگان مردمی و از لیست امید هستند، گفت: با توجه به دستور دادستان و ارائه آن به شهرداری، هنوز اقدامی انجام نشده است.

یکی دیگر از معترضان حاضر در محوطه ساختمان شورای شهر کرج گفت: با توجه به عوارضی که شهرداری می گیرد، موظف به جمع آوری افرادی است که غیرقانونی در خیابان‌ها، امنیت بازار و مردم را تحت الشعاع قرار داده اند.

حضور رئیس شورا در جمع معترضان

محمد نبیونی رئیس شورای شهر کرج، ضمن حضور در جمع کسبه معترض خیابان المهدی محله حصارک پایین شهر کرج، قول همکاری مساعد داد که به مشکلات آنها رسیدگی، شود.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: کسبه‌خیابان المهدی تقاضا دارند که شهرداری نسبت به جمع آوری بساطی‌ها و دستفروشان این منطقه اقدام کند لذا ساماندهی این قشر از مردم، مطرح و پیگیری آن به شهرداری این منطقه داده شد.

وی با عنوان اینکه خدمات شهری باید در اسرع وقت این موضوع را پیگیری و گزارش خود را در جلسه علنی آینده مطرح کند، اظهار داشت: لازم است ضمن رسیدگی به مشکلات این کسبه با در نظر داشتن شرایط افردی که از طریق دستفروشی، امرار معاش و کسب روزی می کنند، باید ساماندهی به گونه ای انجام شود که با توجه به نزدیکی شب عید و شرایط اقتصادی نامطلوب، هم اعتراضات به حداقل برسد و هم مکانی برای کسب روزی این افراد مهیا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز