خبرگزاری کار ایران

صدراعظم نوری:

شورای شهر از توسعه اراضی عباس‌آباد حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۷۵۴

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران تاکید کرد: مجموعه عباس‌آباد از بهترین مناطق تهران برای جذب گردش‌گر شبانه است

به گزارش ایلنا، زهرا صدراعظم نوری با اشاره به لزوم ۲۴ ساعته شدن شهر تهران مثل دیگر کلانشهرهای دنیا، در رابطه با برگزاری جشن «عید شرقی» در اراضی عباس‌آباد گفت: برای برگزاری برنامه‌های شبانه، مناطقی مثل اراضی عباس‌آباد این ظرفیت را دارند که با برگزاری مراسم مختلف شبانه مورد استفاده قرار گیرند و فعال باشند. اگر این اتفاق بیافتد، سازوکارهای لازم امنیتی هم تدارک دیده خواهد شد.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر با اشاره به لزوم جذب گردشگر برای پایتخت هنگام تعطیلات نوروز اظهار داشت: در کنار دید و بازدیدها یکی دیگر از اقداماتی که مناسب است انجام دهیم، بازدید از مناطق مختلف شهر و کشور است که جذابیت‌های مختلفی دارند.

صدراعظم نوری ادامه داد: متأسفانه در این زمینه به شهر تهران توجه کمتری شده است. این شهر فضاهای بسیار خوبی برای جذب گردشگر دارد و در این زمینه یکی از بهترین مناطق پایتخت که ظرفیت بسیار بالایی هم دارد، اراضی عباس‌آباد است. در این مکان به دلیل موقعیت آن فعالیت‌های فرهنگی زیادی می‌تواند انجام شود.

این عضو شورای شهر با اشاره به پیشینه قبل از انقلاب اراضی عباس‌آباد که قرار بود این اراضی جهت فعالیت‌های اداری و فرهنگی اختصاص یابند، تصریح داد: بعد از انقلاب این ایده با اقدامات شهرداری تهران به صورت برنامه‌های فرهنگی و تفرج‌گاهی، فضای سبز و گردشگری در اراضی عباس‌آباد تثبیت شد.

وی افزود:‌ با ساخت‌وساز مجموعه‌های مختلف مثل پارک آب‌وآتش، اتصال آن به پارک طالقانی، احداث پل زیبای طبیعت و آسمان نما (پلانتاریوم)، پیست اسکیت و اقدامات دیگری که توسط شرکت نوسازی عباس‌آباد و شهرداری تهران انجام شد، اتفاقات خوبی در این مجوعه عظیم شهری رخ داد که به‌نوعی منحصربه‌فرد است. به نظر من این مجموعه می‌تواند ظرفیت بیشتری ایجاد کند چون مردم زیادی از آن بازدید می‌کنند. در ایام نوروز هم می‌توان در این منطقه با برنامه‌های مختلف گردشگران زیادی را جذب کرد.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به ظرفیت‌های اراضی عباس‌آباد برای جذب گردشگر خاطرنشان کرد: اگر اقدامات انجام شده برای توسعه اراضی عباس‌آباد در راستای اساسنامه‌ و اهداف تعیین شده باشد و مجموعه اداری یا تجاری در آن ساخته نشود، حتما شورای شهر از توسعه این منطقه به عنوان قطب فضای سبز و گردشگری حمایت می‌کند.

صدراعظم نوری اضافه کرد: حتی رستوران‌هایی که در این منطقه ساخته شده‌اند، در راستای اهداف تفریحی - فرهنگی است، پس اگر این توسعه با برنامه مشخص پیش رود، شورا حتما از آن حمایت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز