خبرگزاری کار ایران

صدراعظم نوری:

تعادلی میان منابع و مصارف کشور وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۳۵۲

پنجاه و یکمین جلسه کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با حضور نماینده‌ای از آبفا و اعضای کمیسیون به همراه کارشناسان و مشاوران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، زهرا صدراعظم نوری در پنجاه و یکمین جلسه کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با تبریک مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: من آرزو می‌کنم همه ما رهروی واقعی آن حضرت باشیم. ایشان زنی اسوه و انسانی کامل است که هیچ‌گاه خلاف و اشتباه نداشته است.

وی با بیان اینکه تمام ابعاد زندگی حضرت زهرا می‌تواند برای ما درس باشد، اظهار داشت: ممکن است نسل جدید بگویند؛انسانی که ۱۴۰۰سال قبل زندگی می‌کرده چگونه می‌تواند در دنیای مدرن و عصر ارتباطات و اطلاعات اسوه باشد. این مسئله موجب می‌شود ما رفتارهای ایشان را منطبق با شرایط کنونی بکنیم و از آن رویه‌ها درس بگیریم. امیدواریم همگان از این سیره و روش بهره ببرند.

کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با تقدیر از بانوان فعال در کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران تصریح کرد: من از حضور آقای میلانی و خانم خداکرمی در کمیسیون تشکر می‌کنم. از این دو در طول این مدت درس‌های فراوانی گرفته‌ام، خوشبختانه کمیسیون ما از هماهنگ‌ترین کمیسیون‌ها بوده زیرا همه ما یک هدف را دنبال می‌کنیم و به دنبال تک‌روی نیستیم.

در ادامه جلسه نماینده سازمان آب و فاضلاب استان تهران گزارشی درباره «کیفیت آب شرب تهران»ارائه داد و به تشریح هزینه‌ها، منابع و‌مصارف این سازمان پرداخت.

صدراعظم نوری پس از استماع گزارش نماینده سازمان آب و فاضلاب منطقه‌ای استان تهران خاطرنشان کرد: وقتی نگاهی کلان به منابع و مصارف می‌کنیم مشاهده می‌شود که هیچ تعادلی میان منابع و مصارف وجود ندارد. منابع درآمدی بخشی از طریق فروش نفت و بخشی از طریق دریافت مالیات تامین می‌شود و این در حالی است که فروش نفت ذینفعان بسیاری در کشور دارد و قیمت آن تحت تاثیر معادلات جهانی است و ساختارهای کشور تکلیفی برای پرداخت مالیات تعیین نکرده است. 

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات با تاکید بر ضرورت کنترل مصارف ابرازداشت: بسیاری به دولت فشار می‌آورند در حالی که دست دولت برای تامین منابع درامدی چندان باز نیست و همین مسئله موجب شده است تا نتواند کار چندان هم بکند.

حسینی میلانی در ادامه این نشست به عنوان نماینده کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری در کارگروه آلودگی هوا و کمیسیون تجدید نظر باغات انتخاب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز