خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری ساری :

نمایشگاه ملی صنایع دستی در پارک ملل افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۷۳۵

سرپرست فرمانداری ساری با اشاره به راه‌اندازی نمایشگاه ملی صنایع دستی در پارک ملل ساری اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه از امروز با صد غرفه از سراسر کشور تا 12 فروردین دایر است.

به گزارش ایلنا از ساری،اسماعیل حسن‌زاده در نشست خبری با موضوع ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان ساری با اشاره فعالیت 26 مجتمع‌های فرهنگی و تفریحی متعلق به وزارت‌خانه‌ها و قوه‌های مختلف در جاده پلاژ شهرستان ساری اظهار داشت: این مجتمع‌‌ها در هر دوره که از یک تا چند روز است،  پذیرای 12 هزار مسافر و‌گردشگر هستند.

وی بر نظارت بر مهمان‌پذیرها و مراکز اقامتی برای ارائه خدمات مناسب تر تأکید کرد و ‌افزود: با هدف کم کردن هزینه سفر با همکاری آموزش و‌ پرورش قریب به 50 مدرسه در شهرستان با کلاس‌های نوع ویژه، الف و ب و ظرفیت پذیرش 470 خانوار به خانواده‌های فرهنگی و وابستگان آنان خدمات ارائه می‌دهند.

سرپرست فرمانداری ساری به فضاسازی پارک‌ها برای برپایی چادرهای اقامتی مسافران از تشکیل کمیته‌های بازرسی، نظارت و تنظیم بازار و گشت‌های مشترک مداوم از صبح تا شب از روز نخست طرح نوروزی خبر داد.

حسن‌زاده اعلام کرد: تا پایان روز گذشته نزدیک به صد هزار مسافر وارد ساری شدند.

وی اماکن مربوط به میراث فرهنگی مانند موزه کلبادی، مسجد فرح آباد ساری و وستمین چهاردانگه را آماده ارائه خدمات اعلام کرد و گفت: هفت کمپ همچون امداد و نجات، هلال احمر، گردشگری، سلامت، شهرداری و غیره در سطح شهر راه‌اندازی شده است.

قاسمی افزود: برای بالابردن ضریب امنیتی و کاهش جرائم قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی راه اندازی شد.

حسن‌زاده ضمن اشاره به راه‌اندازی نمایشگاه ملی صنایع دستی در پارک ملل ساری اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه از امروز با صد غرفه از سراسر کشور تا 12 فروردین دایر است.

سرپرست فرمانداری ساری بازارچه های نوروزی در بخش‌های دو دانگه و چهاردانگه و کلیجانرستاق را در حال فعالیت اعلام کرد و افزود: دو ‌واحد بوم‌گردی به صورت رسمی در روستای اورست و مالخواست چهاردانگه و همچنین در دهستان پشت‌کوه منطقه دودانگه در حال ارائه خدمات هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز