خبرگزاری کار ایران

راهنمای تور گردشگری میراثفرهنگی، صنایع دستی وگردشگری خبرداد:

تور رایگان ساری گردی

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۰۳۸

در این تور از اماکنی همچون خانه کلبادی، نمایشگاه صنایع دستی ایرانیان واقع در جاده دریا، مسجد و دریای فرح آ باد و آب بندان دلفین دیدن می شود.

راهنمای تور گردشگری میراثفرهنگی، صنایع دستی وگردشگری در ستاد اجرایی خدمات سفراستان مازندران، در گفتگو با خبرنگاران گفت: از دوم تا ۱۵ فروردین ماه، تور ساری گردی به صورت رایگان در این شهرستان دایر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، علی شریفی رضوی با بیان اینکه این تور در ۲ نوبت صبح و عصر برگزار می شود، افزود: تور ساری گردی صبحها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ برای سارویها و مسافران برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این تور از اماکنی همچون خانه کلبادی، نمایشگاه صنایع دستی ایرانیان واقع در جاده دریا، مسجد و دریای فرح آ باد و آب بندان دلفین دیدن می شود.

شریفی، با اشاره به اینکه در حال حاضر با همکاری شهرداری و سازمان اتوبوسرانی ساری، دو دستگاه اتوبوس در اختیار این تور قرار دارد، اظهارداشت: روزانه به طور میانگین ۱۴۰ نفر از این تور استفاده می کنند.

این راهنمای تور گردشگری، ادامه داد: علاوه بر مردم ساری، مسافرانی از استانهای مشهد، اصفهان و آذربایجان و… نیز در این تورهای یکروزه حضور داشتند.

شریفی، افزود: علاقمندان می توانند برای حضور دراین تور با شماره های ۰۹۱۱۱۵۷۴۴۷۰ و ۰۹۳۳۶۱۸۰۰۶۶ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز