خبرگزاری کار ایران

ظهر امروز؛

مراسم چهلمین روز درگذشت سرپرست خبرگزاری ایلنا در ساری برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۵۳۷

مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم فرامرز درخشنده ،سرپرست خبرگزاری ایلنا در مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ،مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم فرامرز درخشنده خبرنگار متعهد و فعال خانواده بزرگ اصحاب رسانه وسرپرست خبرگزاری ایلنا در مازندران با حضور جمعی از اصحاب رسانه ،مسئولان استانی و شهرستانی،جامعه کارگری و اقشار مختلف مردم بعدازظهر پنج شنبه در مسجد فاطمه زهرا ی ساری برگزار شد.

حجت الاسلام لطیف صادقی در این مراسم با ابراز تسلیت به خانواده رسانه استان در پی درگذشت یکی از بی ادعایان ، مخلص ، جهادی و دلسوز مرحوم فرامرز درخشنده سرپرست خبرگزارای ایلنا ، اظهار داشت: خبرگزاری ایلنا در مازندران در حمایت از پابرهنگان و قشر آسیب پذیر جامعه یعنی کارگران گامهای بزرگی برداشته است ومردم هیچ گاه فداکاری و وجدان کاری سرپرست این خبرگزاری را فراموش نمی کنند.

وی افزود: هرگاه کسی بخواهد مرزهای جغرافیایی را پشت سرگذاشته و درخشنده شود ، باید در عرصه خبر ورود پیدا کند.

معاون مدیریت حوزه علمیه مازندران با اشاره به اینکه انببیاء الهی نیز به گونه ای خبر سان بوده و انسان ها در سایه سار آنها به معنویت و کمال رسیده اند، گفت: اگر خبرهای آسمانی نبود شاید خواب غفلت همه ما را فرا می گرفت ، آنها برای ما خبر آورده اند که ما از خداییم و به سوی او باز می گردیم.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه اگر خبر عروج انسان از مبدا به مقصد نبود به طور یقین بشر دچار غفلت می شد ، گفت: کسانی که در این عرصه فعالیت می کنند مقاصدی به غیر از روشنگری ندارند.

وی با بیان اینکه کار خبرنگار ادامه راه انبیاست،افزود: خبرنگار جزء برای شفافیت، آگاهی و بصیرت مردم در ممانعت از در جا زدن و اینکه چگونه حق خودشان را گرفته و از آن دفاع کنند، هدف دیگری ندارد و اینجاست که درخشندگی نمود پیدا می کند،

حجت الاسلام صادقی با مهم بر شمردن وظیفه خبرنگار و تاکید بر اینکه خداوند در قرآن به قلم قسم می خورد ، ادامه داد: قلم به عنوان بهترین اسحله می تواند بسیاری از توطئه ها را افشا کرده و مانع فساد شکل گرفته منسجم تشکیلاتی شود و همچنین می تواند یک مسئول خفته را از خواب بیدار کرده و وظیفه اش را به او گوشزد کند .

وی جهاد با قلم را یکی از بهترین جهادها عنوان کرد و گفت: نگاه موشکافانه به مسائل پیرامون از مهم ترین ویژگی های خبرنگار است که می تواند در جهت جلوگیری از اختلافات جامعه تاثیر گذار باشد.

حجت الاسلام صادقی ، با بیان اینکه خبرنگاران می توانند هوشمندانه مشکلات مردم را به مسئولین انعکاس داده و موجب رشد و تعالی جامعه شوند، افزود: مهم ترین وظیفه خبرنگار در دنیای امروز بیان واقعیت و واقع نگاری است. او باید هر آنچه را که می بیند بیان کرده و از بیان مطالب حاشیه ای که سبب انحراف می شود جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران زبان گویا و صدای رسای مرم هستند، ادامه داد: زمانی که جامعه دچار التهاب شود ،رسالت خبرنگاری یک وظیفه مهم ، ارزشمند در تبیین روشنگری و برقراری جو آرام است که در سایه سار قلم رسا و به حق اتفاق می افتد.

معاون مدیریت حوزه علمیه مازندران ، گفت: خبرنگاران نقش زیادی در بالا بردن آگاهی‌های گوناگون و ضروری به عهده می ‌گیرند و جامعه را در نیل به تعالی و ترقی همه‌جانبه یاری می ‌کنند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز