خبرگزاری کار ایران

استقرار 25 اکیپ رفع حوادث در ایام نوروز/ تشکیل ستاد بحران در تمام مناطق تحت پوشش

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۶۹۱

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: در تمامی شهرستان‌ها اکیپ رفع حوادث تجهیز شده و به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات و رفع حوادث احتمالی در خصوص آبرسانی به مردم و مسافران است.

به گزارش ایلنا، محمدهادی رحمتی (مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان) به تعداد مسافران نوروزی این استان در سال جاری اشاره کرد و افزود: براساس اعلام مسئولان گردشگری استان در نوروز سال 96 بیش از دو میلیون و 500 هزار مسافر از استان بازدید کردند و پیش‌بینی می‌شود این میزان امسال حداقل 10 درصد افزایش یابد که براین اساس پیش‌بینی می‌شود حدود دو میلیون و 750  هزار نفر از شهرها و روستاهای استان گلستان بازدید کنند.

وی به تبیین منابع تامین آب شرب استان پرداخت و افزود: بیش از 95 درصد از آب شرب استان از منابع زیرزمینی و توسط 235 حلقه چاه آب تامین می‌شود و پنج درصد مابقی آب مصرفی استان از طریق منابع سطحی و چشمه‌های آق سو، النگدره، زیارت و نیلبرگ برای تامین آب شرب شهروندان مناطق گرگان، رامیان و آزادشهر استفاده می‌شود و میزان آبدهی منابع سطحی در تابستان به شدت کاهش می‌یابد.

رحمتی از میزان آمادگی شرکت برای تامین آب شرب مسافران نوروزی سخن به میان آورد و گفت: استان گلستان در مسیر بارگاه امام هشتم(ع) قرار دارد و از این جهت که گلستان محل عبور زائران امام رضا(ع) است وظیفه ما سنگین‌تر و مضاعف‌تر می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد: به همین دلیل تدابیر لازم اندیشیده شده و با اقدامات صورت گرفته و برقراری کشیک‌های شبانه‌روزی، تمهیدات لازم از سوی این شرکت برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافران و گردشگران نوروزی در نظرگرفته شده است و شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در این ایام با بسیج امکانات و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم، آماده ارایه خدمات به مسافران نوروزی است.

استقرار 25 اکیپ رفع حوادث در ایام نوروز

وی با تاکید بر اینکه کشیک نوروزی شرکت‌ از 26 اسفندماه سال گذشته فعال شده و تا 13 فرودین‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تعداد 25 اکیپ رفع حوادث و اتفاقات در این ایام فعال است. تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای هموطنان و پیشگیری از بروز حوادث و اتفاقات احتمالی در سطح شبکه‌های آبرسانی و رفع اتفاقات در کمترین زمان ممکن از اهداف برقراری این کشیک‌ها است.

آماده باش تمامی تیم‌های عملیاتی

رحمتی به تمهیدات شرکت برای خدمت رسانی بهتر به مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: در تمامی شهرستان‌ها اکیپ رفع حوادث تجهیز شده و به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات و رفع حوادث احتمالی در خصوص آبرسانی به مردم و مسافران است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با بیان اینکه این شرکت با تشکیل ستاد بحران در تمام مناطق تحت پوشش به استقبال نوروز رفته است، اضافه کرد: نیروهای مرتبط با آبرسانی در ستاد و مناطق در حال آماده باش کامل به سر می‌برند و تهیه تمام تجهیزات مورد نیاز برای رفع اتفاقات شامل لوله، اتصالات، ابزارفنی، بازدید دوره‌ای از کلیه تاسیسات براساس سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و تهیه یا تعمیر الکتروپمپ‌های ذخیره مورد نیاز چاه‌ها از جمله تدابیر پیش بینی شده آبفا گلستان برای تعطیلات نوروزی سال نو است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز