خبرگزاری کار ایران

لغو کنسرت فرزاد فرزین تکذیب شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۷۷۰

به دنبال انتشار گفتگوی کوتاهی از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار مبنی بر لغو شدن کنسرت فرزاد فرزین در این شهر، ساعتی قبل خود این مقام مسئول این موضوع را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گفتگویی از محمد علی آبادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار با خبرنگار ایرنا منتشر شده که در آن علی آبادی گفته است« مجوز برگزاری بر اساس اجرای صحنه‌ای بوده اما موسسه مجری تصمیم به برگزاری کنسرت به شکلی دیگر داشته است. با وجود اخطارها و پیگیری‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار این تخلفات برطرف نشد از این رو با تصمیم امام جمعه و هماهنگی دادستان سبزوار این کنسرت لغو شد. لغو این برنامه در حالی صورت گرفت که بیشتر بلیطهای آن خریداری شده است.»

این در حالی است که به دنبال انتشار این خبر در فضای مجازی، ساعتی قبل خبری دیگری بر روی خروجی سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان خراسان رضوی قرار گرفت که طی آن محمد علی‌آبادی (رئیس اداره ارشاد سبزوار) تاکید کرده «اجرای صحنه ای موسیقی فرزاد فرزین لغو نشده است».

در این خبر که با گفته‌های علی‌آبادی در مصاحبه با خبرنگار ایرنا متفاوت است آمده: «رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت: اجرای صحنه‌ای موسیقی فرزاد فرزین در سبزوار لغو نشده است.

محمد علی‌آبادی با بیان این خبر ، هر گونه مصاحبه در خصوص اعلام لغو  این اجرا را تکذیب کرد و اظهار داشت: مباحثی در خصوص نحوه اجرا و فروش بلیط توسط موسسه بوده که در صدد رفع این مشکل هستیم.

وی بیان داشت: اجرای صحنه‌ای که مجوز داشته باشد در چارچوب مقررات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می شود و منع قانونی برای این اجرا وجود ندارد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز