خبرگزاری کار ایران

ایلنا از برگزاری اولین کنسرت پاپ در خرمشهر گزارش می‌دهد؛

سوت قطار برگزاری اولین کنسرت موسیقی در خرمشهر به صدا درآمد/ "فرزاد فرزین" تاریخ‌ساز شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۷۶۳

برای اولین بار پس از انقلاب اسلامی یک کنسرت پاپ در خرمشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرمشهر، پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران هیچگونه کنسرتی در خرمشهر برگزار نشده بود تا اینکه با همکاری یکی از دلسوزان و فعالین فرهنگی این شهر، مطرح‌ترین خواننده پاپ کشور آغازگر کنسرت در این شهر شد.

«فرزاد فرزین» که به عنوان خلاق‌ترین و با ایده‌ترین خواننده پاپ کشور مطرح است، با قاطعیت به روی صحنه رفت و قطار موسیقی را در خرمشهر به حرکت درآورد. انتخاب «فرزاد فرزین» به عنوان خواننده اولین کنسرت در خرمشهر کاملا هوشمندانه بود و به طور حتم نشات گرفته از توانمندی و برنامه‌ریزی صحیح تهیه کننده این کنسرت است.

طرفداران «فرزاد فرزین» به اندازه‌ای بودند که بلیت‌های این کنسرت در همان ساعات اولیه به فروش برسد و در زمان اجرای کنسرت این خواننده محبوب، سیل عظیمی از جمعیت در ورودی سالن خلیج فارس خرمشهر حضور داشتند و خیابان‌های منتهی به این کنسرت نیز تا کیلومترها ترافیک سنگین بود.

برگزاری مستمر کنسرت نیازمند حمایت مردم است

فرزاد فرزین، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خرمشهر اظهار کرد: خیلی خوشحالم از اینکه برای اولین بار موسیقی پاپ اجرا می‌شود و اولین خواننده‌ای هستم که در این شهر به روی صحنه می‌روم.

وی افزود: شهر خرمشهر مقدس است و همه ما تاریچه این شهر را می دانیم که در زمان جنگ تحمیلی مردم به چه میزان در این شهر شهید شدند و مقاومت کردند و با ایستادگی خود در مقابل نیروهای رژیم بعث عراق، این شهر را نجات دادند.

این خواننده مطرح کشوری در ادامه سخنان خود عنوان کرد: تاریخچه موسیقی و علاقمندی مردم جنوب کشور به موسیقی؛ هر قسمت از کشور صاحب موسیقی خاص خودش است و تاریخچه خاصی دارد و موسیقی آن برای موسیقی‌دانان حائز اهمیت است و من به شخصه این فضای موسیقی را دوست دارم.

فرزین تاکید کرد: امیدوارم با حمایت های مردم جنوب از موسیقی، چنین کنسرت‌هایی به صورت مستمر اجرا شود. مردم لیاقات دارند لحظات شاد در زندگی آنها زیادتر شود.

وی تاکید کرد: از شرکت جزیره آبی خوزستان«نماینده انحصاری نوشابه وایلدکت» و همچنین «عادل مطوری»، تهیه‌کننده این کنسرت تشکر می‌کنم.

استقبال مردم خرمشهر از برنامه‌های فرهنگی

عادل مطوری، برگزار کننده این کنسرت نیز اظهار کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی که در برگزاری این کنسرت با حمایت‌های خود ما را یاری کردند، سپاسگزارم.

وی با بیان اینکه به طور حتم در راستای ایجاد نشاط اجتماعی تمام تلاش خود را انجام خواهم داد، افزود: امیدوارم با برگزاری اینگونه برنامه ها، لحظات مناسبی را برای مردم خرمشهر قهرمان به ارمغان بیاوریم.

برگزارکننده این کنسرت، استقبال مردم خرمشهر را بالا اعلام کرد و گفت: این موضوع نشات گرفته از توجه مردم این شهر به موضوع فرهنگ و اجرای برنامه های فرهنگی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز