خبرگزاری کار ایران

نجفی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی:

اجرای اقتصاد مقاومتی میلی نیست/اشتغالزایی استان به 60 هزار نزدیک می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۷۵۱

بیستمین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با حضور استاندار و مدیران کل ادارات البرز، تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی نجفی امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در ارتباط با شرکت فرآورده‌های نفتی، گفت: علاقه‌مندیم در این حوزه با جدیت پیگیری کنیم و با توجه به پتانسیل استان البرز، قطعا می‌توان کارا بود لذا می‌توان این موضوع را در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی در البرز به عنوان پایلوت دنبال کرد.

نجفی با یادآوری اینکه اقتصاد مقاومتی، میلی نیست، خاطرنشان کرد: شهرداری مکلف به اجرای این سیاست است بنابراین همه باید ملزم و موظف به اجرای آن باشند. لازم است شهرداری با جدیت در بهسازی اتوبوس‌های سیستم حمل و نقل شهری، اقدام کند و از پتانسیل بهینه سازی کشور نیز این موضوع دنبال شود.

استاندار البرز با تاکید بر اهمیت بخش کشاورزی، گفت: در ارتباط با توسعه کشاورزی اصرار دارم و به دلیل ظرفیت اشتغال و صادرات محصولات می‌توان نسبت به رشد آن امیدوار بود. از طرفی با توجه به نزدیکی ترابری پیام در تلاش هستیم با صادرات گل و گیاه، فرصت اشتغال را برای البرز بیشتر کنیم.

استاندار البرز ضمن یادآوری پتانسیل خوب صنایع دستی و بازارچه های محلی، عنوان کرد: با روند خوبی که در استان وجود دارد، ظرفیت اشتغال از مرز 52 هزار گذشته و امیدواریم اشتغالزایی استان تا پایان سال به رقم 60 هزار برسد.

وی گفت: شرایط و پویایی اشتغال تغییر کرده و این تحول به کمک کارآفرینان و سرمایه گذاران استان، امید و آرامش مضاعف بخشیده است.

نجفی با انقاد از افرادی که همیشه می خواهند رشد و تکاپوی اشتغال و تولید را انکار کنند، اظهار داشت: توصیه می شود رسانه ها از تولید کننده ها و سرمایه گذاران و افرادی که طی چند ماه اخیر مشغول به کار شدند، گزارش تهیه و منتشر کنند.

وی گفت: همه کارگروه های ذیربط در اقتصاد مقاومتی دخیل هستند. بنابراین چه کارگروه رفع موانع تولید و چه کارگروه اشتغال می توانند از این امکانات استفاده کنند.

استاندار البرز در پایان تاکید کرد: علی‌رغم وظیفه اصلی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی فرمانداران، لازم است این مسئولان در اقتصاد مقاومتی شهرستان ها نیز دخیل باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز