خبرگزاری کار ایران

نماینده مینودشت و کلاله در گفت‌وگو با ایلنا:

استیضاح کنندگان از توضیحات وزیر راه قانع نشدند/ منتظرتصمیم هیات رئیسه مجلس هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۴۷۰

نماینده مردم مینودشت و کلاله و مراوه تپه استان گلستان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از قانع نشدن استیضاح کنندگان از وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران مجلس خبرداد.

شهرام کوسه غراوی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در یاسوج، با تشریح کامل آنچه بین وزیر راه و شهرسازی با برخی از نمایندگان استیضاح کننده گذشت، اظهار داشت: سئوالات استیضاح کنندگان حول پنج محور بود که استیضاح کنندگان در نهایت از پاسخ های آقای آخوندی در کمیسیون قانع نشدند.

این نماینده مجلس افزود: آقای آخوندی پاسخ هایی در جواب محورهای استیضاح مبنی بر پاسخگو نبودنشان به نمایندگان و مردم، نداشتن انگیزه کار و چند محور دیگر در حوزه های راه و شهرسازی ارائه کردند اما این پاسخ ها نتوانست برای استیضاح کنندگان قانع کننده باشد.

کوسه غراوی از پافشاری استیضاح کنندگان برای استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی در صحن علنی مجلس خبرداد.

وی افزود: استیضاح کنندگان بزودی استیضاح وزیر راه و شهرسازی را به صحن خواهند برد و بر استیضاح خود پافشاری می کنند.

نماینده شرق استان گلستان زمان استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی دولت دوازدهم را نامعلوم اعلام کرد و گفت که باید منتظر تصمیمات روزهای آینده هیات رئیسه مجلس در این ارتباط باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز