خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی:

ساری یکی از مظلوم ترین مرکز استان در کشور است

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۶۵۵

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت:ساری یکی از مظلوم ترین مرکز استان در کشور است که بارها مظلومیت و کمبودهای آن را در صحن علنی مجلس مطرح کردم .

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،محمد دامادی امشب در حاشیه بازدید از سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب مازندران، در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از اصحاب رسانه که موجبات دلگرمی  را فراهم می کنند ،  اظهار کرد:  برگزاری این نمایشگاه در سطح بین الملل و حضور ناشران خارجی خبر خوشی بود  ولی انتظار داشتم جمعیت بیشتری از نمایشگاه بازدید کنند.

وی افزود:  مدیرانی که در حوزه های شهری و حوزه های دیگر کار می کنند  می طلبد  برای ایجاد شور بیشتر ،تبلیغات محیطی  موثر داشته باشند زیرا برپایی نمایشگاه کتاب سبب رغبت بیشتر مردم به مطالعه نوشتاری می شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ، در پاسخ به پرسشی درباره  محور ساری – تاکام گفت: با توجه به مشکلاتی که در این محور وجود دارد هنوز اقدام اساسی صورت نگرفته است.

دامادی،  با اشاره به اینکه ساری تنها مرکز استانی است که فاقد شهربازی و مرکز تفریحی است، گفت:  ساری یکی از مظلوم ترین  مرکز استان در  کشور است  که بارها مظلومیت و کمبودهای  آن را در  صحن علنی مجلس مطرح کردم .

وی،  در ادامه در باره پروژه جاده فرح آباد گفت: 2 میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار گذاشتند که با رای زنی هایی که انجام شد به 120 میلیارد تومان  رساندیم و سرمایه گذار در حال کار است .

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به پرسشی در باره وضعیت استیضاح وزیر راه و شهرسازی ، گفت:  80 نماینده به دلیل  حوادث به وجود آمده  اخیر در حوزه راه و شهر سازی  نامه استیضاح وزیر را  امضاء کردند.

دامادی ، در ادامه با بیان اینکه وزیر می تواند وقت بگذارد و از وضعیت راه های کشور بازدید کند، افزود: مگر چقدر این بازدید وقت می  گیرد در حالی که این امر هنوز محقق نشده است.

وی با اشاره به  اینکه عدم حضور وزیر در مجلس بی احترامی به نمایندگان است، ادامه داد: استیضاح حق نمایندگان است در حالی که برخی لابی های داخل مجلس  باعث می شود برخی  موضوعات در مجلس به انحراف کشیده شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی،  با ابراز اینکه عدم حضور  وزیر به صحن علنی مجلس رفتار سبکی بود که در شان یک وزیر نیست، افزود: دعوت کتبی برای حضور در آئین نامه ذکر نشده در حالی که هیات رییسه مجلس مصوبه ای    برای دعوت کتبی از وزیر داد و من متاسفم از این مصوبه ، زیرا آن روز از وزیر دعوت شفاهی شده بود.

دامادی، در پایان گفت: با وضعیت اعتباری کشور مدیران از جان مایه می گذارند در عین حال فساد اداری در برخی دستگاه ها  وجود دارد و برنامه هایی برای از بین بردن این فسادها داریم.

نمایشگاه بین المللی کتاب مازندران تا 21 بهمن ماه  در محل مجتمع تجاری نیاوران ساری دایر است و تمدید این نمایشگاه در روز جمعه به دلیل بازگشت ناشران به تهران (در این روز )، منتفی شد ولی فردا پنج شنبه در آخرین روز نمایشگاه ساعت بازدید از ساعت 13 تا 21 تمدید شد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز