خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید خبر داد:

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۵ میلیون تومانی به ایثارگران زلزله‌زده کوهبنان

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۴۳۶

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، گفت: بنیاد شهید تسهیلات قرض الحسنه 5 میلیون تومانی به ایثارگرانی که به علت زلزله کوهبنان منازل آنها دچار آسیب شده است، پرداخت می‌کند.

به گزارش ایلنا از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی در جمع خبرنگاران استان کرمان با بیان این مطلب که آمار جمعیت ایثارگران استان کرمان بالا است، اظهار کرد: دیدار با خانواده‌های ایثارگران یکی از اهداف سفرم به استان کرمان است.

وی با اشاره به زلزله اخیر در کوهبنان عنوان کرد: در زلزله کوهبنان به بیش از 200 واحد مسکونی از ایثارگران آسیب وارد شده که نیاز است به مشکلات آنها رسیدگی کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه ایثارگران ما تحت پوشش بیمه حوادث و عمر هستند، تصریح کرد: بیمه میزان خسارات وارده شده به منازل ایثارگران شهرستان کوهبنان را مورد بررسی قرار داده است و براساس ارزیابی‌ها به آسیب دیدگان حداکثر 35 میلیون تومان پرداخت خواهد کرد ضمن آنکه بنیاد شهید نیز تسهیلات قرض الحسنه 5 میلیون تومانی به ایثارگرانی که به علت زلزله کوهبنان منازل آنها دچار آسیب شده است، پرداخت می‌کند.

وی هدف سفر خود به شهرستان‌های جنوبی استان کرمان را در روزهای آینده، دیدار با خانواده‌های ایثارگر و رسیدگی به مشکلات آنها بیان کرد و افزود: در سفرهای قبلی خود توفیق سفر به شهرستان کهنوج که یکی از شهرستان‌های محروم استان کرمان است را نداشتم تا از نزدیک با خانواده‌های ایثار گر این شهرستان دیدن کنم لذا شهرستان کهنوج یکی از مقاصد سفرم به جنوب استان کرمان است.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی براینکه به موقع و در زمانش مسائل را مطرح می‌کنم، اظهار کرد: طبیعتا مردم مشکلاتی دارند و نارسایی‌های وجود دارد اما این مشکلات و نارسایی‌ها باید به‌گونه‌ای مطرح شود که اغتشاشگران از آن سوءاستفاده نکنند و به اموال عمومی و خصوصی مردم خسارت وارد نکنند.

وی با بیان اینکه امروز مردم جواب اخلال‌گران را دادند، ادامه داد: عقیده ما این است که گرفتاری و نارسایی وجود دارد اما نباید آنها را با اغتشاش بیان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز