خبرگزاری کار ایران

توسط بانک قرض الحسنه مهرایران انجام شد:

توزیع کمک های امدادی در مناطق زلزله زده

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۶۳۱

بانک قرض الحسنه مهرایران با هدف همدردی با هموطنان آسیب دیده در مناطق غرب کشور و کمک به برطرف نمودن نیازهای اولیه زلزله زدگان با اعزام کامیون های حامل مواد خوراکی، به توزیع بسته های امدادی در شهرستان های زلزله زده استان کرمانشاه اقدام کرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، ایران یکی از آسیب پذیرترین کشورها از نظر حوادث طبیعی به خصوص سیل و زلزله است که آسیب ها و خسارات زیادی از نظر مادی و معنوی برجای می گذارد.

شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ماه، زلزله ای به بزرگی ۷.۳ ریشتر شهر ازگله یکی از توابع شهرستان ثلاث باباجانی استان کرمانشاه را لرزاند، شدت این زمین لرزه به حدی بود که در اغلب استان ها و برخی کشورهای منطقه نیز احساس شد.

در چنین شرایطی همه مردم کشور دچار آسیب می شوند؛ چه آنهایی که عزیزی را از دست داده اند و چه افرادی که آسیب مادی دیده و آواره شده اند و چه سایر افرادی که در مناطق دیگر کشور هستند و در همدردی با هموطنان آسیب دیده خود دچار تالم خاطر می شوند.

در این خصوص، از شب گذشته تاکنون مردم در اقصی نقاط کشور با اتحاد عمومی برای کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان زلزله، تلاش زیادی را برای ارسال امکانات و تجهیزات به مناطق زلزله زده نشان داده اند.

بانک قرض الحسنه مهرایران نیز در این راستا و در اولین اقدام خود به منظور تامین بخشی از آب آشامیدنی مورد نیاز مناطق زلزله زده، به ارسال کامیون های حامل آب معدنی به شهرستان های سرپلذهاب، قصر شیرین و ثلاث باباجانی مبادرت ورزیده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز