خبرگزاری کار ایران

بزودی صورت می‌گیرد

تشکیل انجمن حرفه‌ای واحدهای پذیرایی بین راهی در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۲۶۱

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از تشکیل اولین انجمن حرفه‌ای واحدهای پذیرایی بین راهی این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، قادر تقی زاده در جلسه مشترک با مدیران واحدهای پذیرایی بین راهی اردبیل تصریح کرد: این انجمن با هدف استفاده بهینه از ظرفیت واحدهای پذیرایی بین راهی در توسعه گردشگری استان تشکیل می‌شود.

وی تاکید کرد: مطابق قانون برنامه ششم توسعه بند ث ماده 100 ، سازمان میراث فرهنگی بخشی از امور گردشگری را به تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری واگذار می‌ند و سیاست سازمان به سمت استفاده از ظرفیت تشکل‌های گردشگری معطوف شده است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان توجه به این مهم را با هدف استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و چابک‌سازی سازمان و ادارات کل دانست.

تقی زاده با تاکید به اینکه واحدهای پذیرایی بین راهی از ارکان توسعه گردشگری استان است، ابراز امیدواری کرد: ایجاد انجمن حرفه ای واحدهای پذیرایی گام موثری در فعال سازی توانمندی واحدهای بین راهی باشد.

وی به ضرورت بومی‌سازی اساسنامه تاسیس انجمن مطابق دستور العمل نحوه تشکیل و فعالیت تشکل‌های حرفه‌ای صنعت گردشگری  اشاره و تصریح کرد: بعد از تایید و نهایی‌شدن اساسنامه با همفکری مدیران  واحدهای پذیرایی بین راهی، درج آگهی و تشکیل مجمع، انتخاب هیئت مدیره و مدیر عامل عملیاتی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز