خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساوجبلاغ خبر داد:

تشدید برخورد با قلیان سراها در ساوجبلاغ

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۵۹۲

فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به اینکه با حکم دادستانی ۱۷۳ واحد قلیان سرا جمع آوری و ۱۲ واحد پلمپ شد، از تشدید برخورد با واحدهای عرضه کننده قلیان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در جلسه شورای اداری آگاه سازی خانواده ها و تشویق معتادین به خود اظهاری را از راهکارهای عملی و کاهش آسیب اجتماعی اعتیاد دانست و خواستار همکاری دستگاه ها و نهادها در راستای آموزش و پیشگیری از آسیب اعتیاد شد .

ابوالقاسم پالیزگیر گفت:علل و ریشه برخی از جرایم، استفاده از موادمخدر و اعتیاد است و باید دستگاهها در جهت تشکیل جلسات آموزشی جدی‌تر عمل کنند.

وی از تشدید برخورد با قلیان سراها خبر داد و گفت: ساوجبلاغ قبل از مرکز استان با عرضه کنندگان قلیان بر خورد داشته و بسیاری از این مراکز جمع آوری شده بودند .

پالیزگیر افزود: اخیرا هم با حکم دادستان و باحضور بازرسین صنایع ،اصناف، اماکن نیروی انتظامی و مامورین بهداشت ۱۷۳ واحد قلیان سرا جمع آوری و ۱۲ واحد هم پلمپ شد.

فرماندار ساوجبلاغ همچنین خواستار بازنگری در دوره های آموزشی پیشگیری از اعتیاد شد و گفت: با توجه به اهمیت معضل اجتماعی اعتیاد کارهای زیادی انجام شده ولی به نظر می‌رسد باید از نظر کمی و کیفی در برنامه‌های مشاوره ای و پیشگیری بازنگری کرد .

وی افزود: آموزش نجات یافتگان از اعتیاد از سوی میراث فرهنگی و حمایت مالی کمیته امداد شهرستان در دستور کار است و بهزیستی هماهنگی لازم را در خصوص داشته باشد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز