خبرگزاری کار ایران

رئیس پارک علم و فناوری گیلان خبرداد:

انعقاد تفاهمنامه پارک علم و فناوری و بهزیستی گیلان

asdasd
کد خبر : ۳۹۱۸۰۱

برگزاری نمایشگاه‌ها، دوره‌های آموزشی، کارگاه‌های تخصصی، سمینارهای علمی مشترک در موضوعات با همکاری یکدیگر، از جمله مفاد تفاهم‌نامه است.

به گزارش ایلنا از رشت، به منظور گسترش همکاری، تقویت مشارکت و استفاده بهینه از منابع و تسریع در رشد و توسعه استان ظهر امروز تفاهم‌نامه همکاری بین مجید متقی‌طلب رئیس پارک علم و فناوری و محمدرضا پارسی مدیرکل بهزیستی گیلان در شش بند امضا شد.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان به برخی موارد مورد توافق در تفاهم‌نامه مذکور با بهزیستی گیلان اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری نمایشگاه‌ها، دوره‌های آموزشی، کارگاه‌های تخصصی، سمینارهای علمی مشترک در موضوعات با همکاری یکدیگر، از جمله مفاد تفاهم‌نامه است.

متقی‌طلب در حاشیه امضای تفاهم‌نامه مذکور اظهار کرد: با توجه به نقش ساختاری پارک علم و فناوری گیلان برای حمایت از اشخاص حقیقی و حقوقی دارای ایده‌های نوین، تفاهم‌نامه‌ای با بهزیستی استان به امضا رسیده است.

وی هدف از امضای تفاهمنامه مذکور را ایجاد بستر و زمینه همکاری بین دو دستگاه مذکور در راستای بهره‌گیری از محصولات و خدمات شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در حوزه‌های مرتبط و مورد نیاز اداره کل و ذی‌نفعان مربوطه عنوان کرد.

مدیرکل بهزیستی گیلان نیز در جریان امضای تفاهم‌نامه همکاری با پارک علم و فناوری گیلان اظهار کرد: هم‌افزایی طرفیت تفاهم‌نامه در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اجرایی شدن فعالیت‌های دانش‌محور و ... از جمله اهداف تفاهم‌نامه است.

محمدرضا پارسی ارائه خدمات حمایتی به اشخاص مبتکر و نخبه بهزیستی در راستای پیاده‌سازی ایده‌های مبتنی بر فناوری و ایجاد اشتغال برای آنها را از دیگر مفاد تفاهم‌نامه مذکور برشمرد.

وی مدت تفاهم‌نامه را از 25 اردیبهشت سال 98 به مدت سه سال عنوان کرد و گفت: در صورت تمایل و تداوم فعالیت‌های مشترک با پارک علم و فناوری تفاهم‌نامه قابل تمدید است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز