خبرگزاری کار ایران

برگزاری دوره‌های آموزشی معادن گیلان در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۴۴۹

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، از برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز معادن گیلان با حضور اساتید مجرب و کارآزموده طی سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سکینه زنج پیش از ظهر امروز در جریان برگزاری همایش تخصصی امداد و نجات در معادن استان بیان کرد: در این دوره آموزشی از انواع روش‌های ایمنی در معادن استفاده شده است.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، توانمندسازی کارشناسان و معدن‌کاران در زمینه امداد و نجات را از اهداف برگزاری همایش مذکور عنوان کرد و افزود: گذراندن دوره تخصصی امداد و نجات برای فعالان عرصه معدن بسیار ضروری است.

زنج خاطرنشان کرد: این سازمان با همکاری سازمان ایمیدرو و نظام مهندسی معدن استان در سال 95 دوره‌هایی را برنامه‌ریزی کرده است.

وی با بیان اینکه برای بسیاری از معادن بزرگ و با قدمت بالا به صورت حرفه‌ای بحث امداد و نجات ساختار مناسبی در امور فعالیتی و فرآوری معادن تعریف نشده است، یادآور شد: در حوادث احتمالی باید پیش‌بینی‌های مدیریتی لازم برای کنترل حوادث و بحران انجام شود.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان‌صنعت، معدن و تجارت گیلان، از برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز معادن گیلان با حضور اساتید مجرب و کارآزموده طی سال جاری در این استان خبر داد.

زنج، با اشاره به اینکه برای شش ماه نخست امسال تقویم آموزشی بخش معدن استان با حمایت سازمان ایمیدرو تنظیم شده است، اذعان داشت: با نیازسنجی از معادن گیلان با توجه به اقلیم و بوم این استان، دوره‌های تخصصی معدنی به‌صورت کاربردی و عملیاتی با اطلاع رسانی گسترده به جامعه هدف معدنی در دو سطح کارشناسی و کارگری در استان انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز