خبرگزاری کار ایران

در گیلان برگزار می‌شود؛

دوره آموزشی تحقیق و توسعه ویژه واحدهای صنعتی و معدنی

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۳۲۱

رئیس اداره آموزش و پژوهش سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از برگزاری دوره آموزشی تحقیق و توسعه ویژه واحدهای صنعتی و معدنی در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سکینه زنج با اشاره به لزوم تجهیز شرکت‌های تولیدی و صنعتی به واحدهای تحقیق و توسعه برای بهره‌مندی از مزایای قانونی مختص شرکت‌های دانش بنیان گفت: براساس قوانین حمایتی در ماده 4 و 31 قانون رفع موانع تولید برای شرکت های دانش بنیان، سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در صدد برگزاری دوره‌های آموزشی مقدماتی و پیشرفته تحقیق و توسعه برای واحدهای صنعتی برآمد.

وی افزود: در این راستا تاکنون دو دوره آموزشی مقدماتی تحقیق و توسعه با حضور و استقبال گسترده مدیران واحدهای صنعتی در رشت برگزار شده است.

زنج عنوان کرد: هماهنگی با مراکز آموزشی و دانشگاهی و بازدیدهای دوره‌ای از مراکز پژوهشی، تحقیقاتی و آزمایشگاهی برای آشنایی بیشتر مدیران واحدهای صنعتی و معدنی با مراحل عملیاتی تحقیق و توسعه از  دیگر برنامه های در دست اجرا توسط این سازمان است.

رئیس اداره آموزش و پژوهش سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خاطرنشان ساخت: دوره پیشرفته D & R نیز تا پایان سال در رشت برگزار خواهد شد و دریافت کنندگان گواهینامه دوره های مقدماتی و پیشرفته می‌توانند پس از تجهیز واحد تولیدی خود به امکانات آزمایشگاهی و انجام فعالیت‌های پژوهشی با تکمیل پرسشنامه‌های مربوطه برای دریافت پروانه تحقیق و توسعه اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: پس از بررسی مدارک ارسالی توسط واحدها، پروانه تحقیق و توسعه از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای واحدهای صنعتی و معدنی صادر می شود و دارندگان این پروانه مشمول قوانین حمایتی نظیر معافیت‌های مالیاتی و دریافت کمک هزینه‌های پروژه های تحقیقاتی و... می‌شوند.

زنج همچنین با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری در بخش صنعت و معدن گفت: این نمایشگاه 23 لغایت 26 آذر ماه در تهران و 5 تا 7 دی ماه در رشت برپا می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز