خبرگزاری کار ایران

پلمپ قلیان‌سرای غیر مجاز در روستاهای شهرستان کامیاران

با توجه به رصد قلیان‌سراهای غیرقانونی در روستاهای شهرستان کامیاران از طریق مراجع قانونی، با هماهنگی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان و نیروی انتظامی به‌زودی پلمپ خواهند شد.

به گزارش ایلنا، جمال ویسی افزود: بخشداری مرکزی شهرستان کامیاران با همکاری موسسه‌ها، انجمن‌ها و نهادهای مردمی کارگاه‌های آموزشی توجیهی را در زمینه آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌کند.

وی اظهار  داشت: مباحثی چون پیشگیری از گسترش اعتیاد و شناخت آسیب‌های ناشی از مصرف مواد دخانی مانند قلیان از جمله سرفصل های موضوعی مطرح شده در این کارگاه ها بوده است.

ویسی درباره جمع‌آوری قلیان‌سراهای روستایی تصریح کرد: در طول سال‌جاری با هر گونه عرضه قلیان در روستاها از طریق دهیاری و شورای اسلامی روستاها جلوگیری به‌عمل آمده و با خاطیان از طریق مراجع قانونی برخورد شده است.

وی با اشاره به عرضه قلیان در اماکن غیر رسمی و به صورت غیرقانونی خاطرنشان کرد: با توجه به رصد قلیان‌سراهای غیرقانونی در روستاها از طریق مراجع قانونی، اعلام شده بالغ بر12 قلیان‌سرا فعالیت دارند که برای پلمپ آنها به‌زودی با هماهنگی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان و نیروی انتظامی اقدام قانونی صورت می‌گیرد.

 

کد خبر : ۴۴۱۵۹۴