خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی مازندران:

صدای مشاوره دانشجو راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۰۲۸

سعی می کنیم صدای مشاوره دانشجو را در نیروی انتظامی راه اندازی کنیم تا با ارایه مشاوره و راهنمایی‌های لازم، آسیب‌های روحی و روانی دانشجویان کاهش یابد.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران در جمع دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی مازندران، گفت: سعی می‌کنیم صدای مشاوره دانشجو را در نیروی انتظامی راه اندازی کنیم تا با ارایه مشاوره و راهنمایی‌های لازم، آسیب‌های روحی و روانی دانشجویان کاهش یابد.

به گزارش ایلنا از ساری، سردار مسعود جعفری نسب، در سخنانی با بیان اینکه دانشجویان نخبه‌های مملکت هستند، اظهار داشت: دانشجویان پزشکی نسبت به سایر دانشجویان کمترین آسیب را دارند.

وی، سال اول تحصیل را مهم‌ترین دوره تحصیل دانست و تصریح کرد: اگر دانشجویان سال اول را درست مدیریت و برنامه ریزی کنند کسی نمی‌تواند به آن‌ها آسیب برساند.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران، ادامه داد: دوری از خانواده و خلأ ناشی از آن، مسایل اخلاقی و اعتیاد مهم‌ترین آسیب‌های جوانان است.

سردارجعفری نسب، ضمن تاکید بر اینکه ما حامی دانشجویان هستیم، گفت: با افرادی که باعثایجاد مزاحت برای دانشجویان شوند برخورد می‌کنیم.

وی، در بخش دیگری از سخنانش، کشور ایران را یکی از کشورهای تمدن ساز در تاریخ دانست و گفت: این کشور در ادوار تاریخی دارای پیشینه بسیار غنی فرهنگی و علمی بوده است.

سردار جعفری نسب، تصریح کرد: ریشه بسیاری از علوم که اکنون در دنیا خودنمایی می‌کند، در ایران ظهور یافت.

وی، با بیان اینکه با ظهور انقلاب اسلامی، ایران به جایگاه واقعی خود در دنیا نزدیک شد، افزود: در حال حاضر ایران به الگویی در دنیا تبدیل شده است.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران، خودباوری جوانان را در موفقیتهای علمی کشور موثر دانست و اظهار داشت: دستاوردهای علمی را مدیون رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب و رشادت‌های جوانان و خون شهدا هستیم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز