خبرگزاری کار ایران

با هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد تومان صورت گرفت؛

بهره‌برداری از دو طرح تعاونی در هرمزگان با حضور وزیر تعاون

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۵۹۸

دو طرح تعاونی در هرمزگان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره برداری رسید.

به گزارش‌ایلنا، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: این طرح‌ها بهره برداری از آموزشگاه مهارتی بیماران خاص در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس و به آب اندازی شناور مسافربری سحر پیشرو در اسلکه شهید ذاکری قشم بود.

علی سلیمی افزود: این طرح‌ها با مشارکت دو شرکت تعاونی تولیدی رشمون و تعاونی کشتیرانی خلیج فارس به بهره برداری رسیده است.

وی گفت: برای بهره برداری از این طرح‌ها نزدیک به ۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان افزود: با بهره برداری از کارگاه مهارتی بیماران خاص بیش از ۸۰ شغل بصورت مستقیم و غیر مستقیم برای بیماران خاص ایجاد شده است.

سلیمی در خصوص ساخت شناور مسافربری سحر پیشرو در قشم نیز گفت: شناور تندرو سحر پیشرو با دو طبقه ظرفیت حمل ۱۱۲ مسافر را دارد و فاصله بندرعباس و قشم را در کمتر از ۳۰ دقیقه طی می‌کند.

وی افزود: همچنین سه شناور مسافربری دیگر نیز با مشارکت تعاونی قایقداران قشم در شرکت مدکندالوی قشم با ظرفیت ۱۵۸ مسافر تا پایان سال ساخته می‌شود.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز در مراسم بهره برداری از این طرح‌ها گفت: ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی بر اساس اصل قانون اساسی از راهبردهای اقتصادی در تصمیم گیری‌های کلان و خرد دولت است.

علی ربیعی افزود: این دو طرحی که امروز در قشم و بندرعباس به بهره برداری رسید نمایانگر توان بخش تعاون در تولید و ظرفیت بالای اشتغال زایی در این بخش است.

 وزیر کار تعاون کار و رفاه اجتماعی بندرعباس را به مقصد تهران ترک کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز