خبرگزاری کار ایران

میدری اعلام کرد:

اعتراض‌ حذف شدگان از یارانه چهارشنبه رسیدگی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۹۰۷

معاون رفاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افرادی که یارانه‌شان حذف شده است، می‌توانند برای ثبت اعتراض خود، روز چهارشنبه به سامانه استعلام یارانه نقدی مراجعه و پاسخ خود را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد میدری در حاشیه نشست نقد و بررسی احکام برنامه ششم توسعه در رابطه با سالمندان در جمع خبرنگاران درباره معترضانی که یارانه‌شان قطع شده، گفت: افرادی که یارانه آنها حذف شده و به آن اعتراض داشته‌اند، می‌توانند از چهارشنبه همین هفته به سامانه YARANEH10.IR مراجعه کرده و پاسخ اعتراض خود را در این سایت مشاهده کنند.

وی ادامه داد: افرادی که یارانه آنها عودت داده شده، یارانه مرداد ماه‌شان امشب واریز می‌شود و از شهریور ماه پرداخت یارانه آنها به روال عادی بازخواهد گشت.

میدری اظهار کرد: افرادی که امشب یارانه مرداد ماه خود را دریافت نمی‌کنند، چند روز صبر کرده و از هفته آینده به سامانه YARANEH10.IR مراجعه کرده تا وضعیت‌شان مورد بررسی قرار گیرد.

معاون رفاه وزیر تعاون در پاسخ به اینکه چند درصد از حذف شدگان اعتراض کرده‌اند با بیان اینکه در گذشته اعتراضات با تاخیر بررسی می‌شد اما در حال حاضر این اعتراضات با سرعت بررسی می‌شود، گفت: نسبت به گروه‌های حذف شده تعدادی اعتراض داشتیم و درصد بالایی از ایرانیان مقیم خارج از کشور نسبت به این موضوع معترض بودند.

میدری در پایان خاطرنشان کرد: به کارگران مقیم خارج از کشور توصیه می‌کنیم، کارت اشتغال در خارج از کشور را بگیرند تا علاوه بر دریافت یارانه خود از برخی معافیت‌ها نیز برخوردار شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز