خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه خبر داد:

ثبت نام بیش از 85نفر در سایت بهین یاب

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۴۰۳

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه از ثبت نام بیش از 85 تولیدکننده در سایت بهین یاب جهت دریافت وام و تسهیلات بانکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه در گفتگو با خبرنگاران مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه در گفتگو با خبرنگاران از ثبت نام بیش از 85 تولیدکننده و بهره بردار دارای مجوز صنایع تبدیلی،دامپروری،گلخانه و سایر محصولات زراعی و باغی در سایت بهین یاب جهت دریافت وام و تسهیلات بانکی خبر داد.

 

رضا پورفلاح گفت:این تسهیلات بانکی برای افرادی در نظر گرفته شده که به سرمایه در گردش نیاز دارند یا واحدهای تولیدی که پیشرفت فیزیکی بالای 60درصد دارند و یا افرادی که قصد توسعه واحدهای تولیدی ،صنایع تبدیلی و تکمیلی دارند.
وی ادامه داد:حداقل وام 50میلیون تومان است و متناسب با پروانه تاسیس و بهره برداری هر واحد ، به مقدار وام اضافه می شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه خاطرنشان کرد:میزان سرمایه در گردش سال زراعی 94و95 برای محصولات زراعی و باغی شامل برنج،سویای بهاره و تابستانه،گندم،جو،گلزا بالغ بر19میلیارد تومان است و بیشترین سرمایه در گردش به ترتیب به گندم،برنج و دانه های روغنی اختصاص یافت.
پورفلاح گفت:چنانچه متقاضیان تسهیلات بانکی که دارای چک برگشتی و معوقات بانکی هستند ، این موارد مانعی برای جذب تسهیلات نخواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز