خبرگزاری کار ایران

دوره آموزش مجازی دانش‌افزایی در معارف دینی در تبریز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۰۱۲

دوره آموزش مجازی دانش‌افزایی در معارف دینی برای سه گروه اساتید، کارکنان و دانشجویان در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز با اعلام این خبر گفت: این دوره در 7 موضوع؛ ویژگیهای انسان موفق، مروری بر مهارت‌های زندگی، جریان‌شناسی سلفی‏گری، آشنایی با شبکه‌های اجتماعی، زنان و مردان، تفاوت‌‏ها و شباهتها، آنچه باید قبل از ازدواج بدانیم و سبک زندگی دانشجویی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام علی خدیوی، با بیان اینکه تعداد دوره مجاز ثبت نامی برای اعضای هیات علمی تا 5 رشته و کارکنان نیز تا 7 رشته خواهد بود، یادآور شد: این دوره های آموزشی در ارتقای شغلی آنان موثر خواهد بود.

به گفته وی، دانشجویان نیز در این ارتباط می توانند تا 7 رشته انتخاب نمایند، که بعد از گذراندن موفق دوره ها و اخذ گواهی، جایزه ویژه سفر به مشهد مقدس برای نفرات برتر در نظر گرفته شده است.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه تمام مراحل این دوره آموزشی اعم از ثبت‌نام، کلاس‌ها و آزمون به ‌صورت مجازی برگزار می شود، گفت: از این لحاظ محدودیتی در پذیرش علاقمندان وجود ندارد.

وی، زمان برگزاری و شروع دورهها را همزمان با ماه مبارک رمضان در طول ماه های تیر و مرداد ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: این دوره ها در کنار دورههای حضوری دانش‌افزایی اعضای هیات علمی برگزار میشود.

حجت الاسلام خدیوی، تصریح کرد: دوره های دانش افزایی اساتید نیز طبق روال سال های قبل از 24  الی 29 مرداد ماه با همکاری معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه در 6 رشته برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از دوره‌ها میتوانند به وب سایت http://un.nahad.ir  مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز