خبرگزاری کار ایران

بهسازی روستاها از طریق طرح هادی انجام می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۱۹۴

فرماندار شهرستان جویبار گفت: زیباسازی و بهسازی فضای روستا‌ها از طریق اجرای طرح‌های هادی تهیه شده پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایلنا، رضا گنجی، با اعلام این خبر گفت: در سال ۹۳ جهت اجرای طرح هادی در سطح ۱۷ روستای این شهرستان مبلغ ۱۱ میلیون و ۲۸۹ هزار ریال اعتبار هزینه شد.

فرماندار شهرستان جویبار اظهار امیدواری کرد در سال ۹۴ برای تهیه طرح هادی تعدادی از روستاهای این شهرستان که فاقد طرح هادی هستند اقدام شود.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح هادی، ضمن ساماندهی و اصلاح بافت موجود، میزان و مکان گسترش آتی و نحوه استفاده از زمین برای عملکرد‌های مختلف از قبیل مسکونی، تولیدی، تجاری و کشاورزی مشخص می‌شود تصریح کرد: همچنین این طرح، تأسیسات و تجهیزات و نیازمندیهای عمومی روستایی را بر حسب مورد در قالب مصوبات طرحهای ساماندهی فضا و سکونت گاههای روستایی یا طرحهای جامع ناحیه‌ای تعیین می‌نماید.

گنجی در بخشی دیگر به آب شرب روستایی اشاره کرد و افزود: جهت اصلاح، توسعه، مرمت و نگهداری شبکه آب شرب روستایی شهرستان جویبار و همچنین تکمیل ۳ مخزن ۵۰۰ متر مکعبی تامین آب روستاییان مبلغ ۶۹۰۰ میلیون ریال در سال ۹۳ از محل اعتبارات تملک دارایی استان و ماده ۱۸۰ هزینه گردید.

وی، با اعلام این خبر گفت: در ارتباط تامین آب شرب مورد نیاز روستاییان همچنان با کمبود مواجه هستیم.

فرماندار جویبار، اظهار امیدواری کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده در سال ۹۴ مسئولین آب وفاضلاب روستایی استان جهت حل مشکل آب شرب روستاییان اقدامات جدی بعمل آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز