خبرگزاری کار ایران

در نیمه دوم اردیبهشت امسال برگزار می شود؛

جشن خودکفایی افزون بر 4 هزار مددجوی کمیته امداد گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۹۲۲

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان گفت: جشن خودکفایی چهارهزار و 500 خانوار مددجوی کمیته امداد گیلان در نیمه دوم اردیبهشت امسال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علیرضا محمدی در جلسه کمیته امداد گیلان با اشاره به این خبر اظهار کرد: جشن خودکفایی چهار هزار و 500 خانوار از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد گیلان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم در نیمه دوم اردیبهشت ماه امسال در رشت برگزار می‌شود.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان با تاکید بر بهره گیری از خرد جمعی در انجام امور تصریح کرد: با استفاده از خرد جمعی باید جشنی درخور و شایسته برای مددجویان مذکور برگزار شود.

وی ادامه داد: این خودکفایی موجب می‌شود تا خانواده‌های زیرحمایت کمیته امداد گیلان به سمت توانمندی و اشتغالزایی سوق یابند.

محمدی، بهره‌گیری از مدیریت زمان را یکی از راه‌های تسریع درخدمت رسانی برشمرد و افزود: باید از حداکثر زمان در انجام امور اجرایی بهره برده و با هدایت صحیح  برنامه‌ها به سمت تسهیل در روند خدمت رسانی گام برداشت.

وی، با قدردانی از تلاش مجموعه کمیته امداد گیلان در حوزه‌های مختلف اذعان کرد: امدادگران در خط مقدم خدمت رسانی هستند که باید با رضای الهی، تقوای اخلاقی و مالی، رسالت خود را به نحو شایسته‌تری انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز