خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی:

۴/۴ درصد از جمعیت آذربایجان شرقی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۲۹

این نهاد در توانمند سازی و خدمت به مددجویان دارای تجارب ارزنده‌ای است که موسسات خیریه می‌توانند با استفاده از این تجارب بهتر عمل نمایند.

ایلنا: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: کمیته امداد به عنوان بزرگ‌ترین نهاد خدمت رسان به مددجویان و نیازمندان جامعه آماده همکاری و تعامل با موسسات خیریه است.
به گزارش ایلنا، حسین دشتی که در آئین افتتاح دفتر موسسه خیریه حضرت فاطمه زهرا(س) در تبریز سخن می‌گفت افزود: این نهاد در توانمند سازی و خدمت به مددجویان دارای تجارب ارزنده‌ای است که موسسات خیریه می‌توانند با استفاده از این تجارب بهتر عمل نمایند.
وی خاطر نشان کرد: ضرورت ایجاب می‌کند که موسسات خیریه برای پیشبرد ارائه خدمت به نیازمندان و ایتام با کمیته امداد امام خمینی(ره) ارتباط تنگاتنگ داشته باشند.
دشتی با بیان اینکه ۴/۴ درصد از جمعیت استان آذربایجان شرقی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارندگفت: این نهاد در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با محوریت گسترش حضور و مشارکت عمومی، توانمندی و سلامت خانواده و اصلاح سبک زندگی به مددجویان تحت حمایت خدمات ارائه می‌دهد.
وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) لباس خدمت پوشیده است و در خط مقدم خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان جامعه قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز