خبرگزاری کار ایران

توسط مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان تشریح شد؛

برنامه‌های هفته اطعام و اکرام ایتام

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۴۴۲

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: در حال حاضر ۲۳ هزار خانواده با جمعیت ۴۳ هزار مددجو زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی استان زنجان هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان، گفت: برگزاری جشن گلریزان به مناسبت ماه مبارک رمضان در راستای آزادسازی زندانیان نیازمند، برگزاری مراسم ضیافت افطاری با حضور نیازمندان، اجرای طرح‌های اکرام ایتام، کوثر، شفا و محسنین و برگزاری جشن رمضان در دو شهرستان ابهر و ایجرود از جمله‌ برنامه‌های ستاد اجرایی این نهاد در این ماه مبارک دراستان زنجان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، بهرام ولیزاده، امروز شنبه(۲۱تیر)، در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته اطعام و اکرام ایتام به بیان مطالبی درراستای تحقق شعارسالجاری «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی ومدیرت جهادی» پرداخت.

ولیزاده با بیان اینکه کمیته امداد برای تحقق شعار سال، راهبردهایی را برای خود تعیین کرده است، اظهار داشت: تعالی فکری و فرهنگی خانواده‌ها، گسترش شبکه‌های نیکوکاری، سبک مدیریت جهادی از جمله برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی در سال جاری خواهد بود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان، در ادامه با ارائه گزارش از تعداد مددجویان تحت پوشش این نهاد و خدماتی که در حمایت از این گروه صورت می‌گیرد، تصریح کرد: در حال حاضر ۲۳ هزار خانواده با جمعیت ۴۳ هزار مددجو زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی استان زنجان هستند.

این مسئول در استان خاطر نشان کرد: از تعداد مددجوی مذکور بیش از ۶۰ درصد در چرخه حمایتی این نهاد خارج شده‌اند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان، در ادامه با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی استان زنجان به مناسبت هفته، اطعام و اکرام ایتام خاطر نشان شد: سال جاری نیز همانند سال‌های قبل، برنامه‌هایی در حوزه‌های گوناگون طی این هفته در راستای ارائه خدمات به نیازمندان اجرایی می‌شود.

ولیزاده در بخشی از سخنان خود، با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد زنجان، گفت: برگزاری جشن گلریزان به مناسبت ماه مبارک رمضان در راستای آزادسازی زندانیان نیازمند، برگزاری مراسم ضیافت افطاری با حضور نیازمندان، اجرای طرح‌های اکرام ایتام، کوثر، شفا و محسنین و برگزاری جشن رمضان در دو شهرستان ابهر و ایجرود از جمله‌ برنامه‌های ستاد اجرایی این نهاد در این ماه مبارک در استان زنجان خواهد بود.

وی توزیع کیسه‌های همیان در بین خیرین و مردم برای کمک به نیازمندان، توزیع جیره خشک بین نیازمندان و برگزاری محفل انس با حامیان را از دیگر برنامه‌های ستاد اجرایی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان طی هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام برشمرد و یاد آورشد: در سال‌جاری در یک طرح جدید ایتام زیرپ وشش این نهاد، تحت معاینات بالینی قرار خواهند گرفت.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و ۹۶۰ یتیم زیر ۱۸ سال زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی استان زنجان هستند، خاطر نشان شد: حمایت از این ایتام به عهده ۹ هزار حامی است که به طور متوسط می‌توان گفت، هر یتیم از حمایت پنج حامی در زنجان برخوردار است.

این مقام مسئول در استان ادامه داد: طی سال گذشته حامیان همکار با کمیته امداد امام خمینی استان زنجان ۲۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

وی در این راستا با اشاره به مشارکت چشمگیر حامیان و خیرین در طرح‌های اجرایی این نهاد اظهار داشت: یکی از دلایل این موفقیت حضور رسانه‌ها و اطلاع رسانی مطلوب آن‌ها است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان، در پایان سخنان خود با تقدیر از همکاری تنگاتنگ رسانه ملی و رسانه‌های استان زنجان در پوشش خبری برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی از آن‌ها خواست در این ماه مبارک و در ادامه سال نیز همراه امداد در خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان باشند.

بحثجمع‌آوری زکات فطره، اجرای گسترده طرح جامع مسجد محوری، برگزاری جشن خودکفایی مددجویان این نهاد طی سال جاری و ارائه گزارش تفکیکی از گروه‌های هدف کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از دیگر مطالبی بود که در این جلسه مدیر کل کمیته امداد امام مطرح کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز