خبرگزاری کار ایران

مدیر کل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان قم:

۵جایگاه سوخت جدید در استان قم احداث می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۹۳۵

در حال حاضر ۴۶ جایگاه سوخت در سطح استان قم مشغول به فعالیت هستند که ۱۸ عدد از اینجایگاه‌ها تک منظوره یا‌‌ همان گاز فشرده می‌باشد و ۱۹ جایگاه دیگر آن نیز، دو منظوره می‌باشد.

مدیر کل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان قم، از ۵ جایگاه سوخت در حال احداث استان قم خبر داد و گفت: در حال حاضر ۴۶ جایگاه سوخت در سطح استان قم مشغول به فعالیت هستند که ۱۸ عدد از اینجایگاه‌ها تک منظوره یا‌‌ همان گاز فشرده می‌باشد و ۱۹ جایگاه دیگر آن نیز، دو منظوره می‌باشد. 

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، مهدی کاشی در نشست خبری که پیش از ظهر امروز برگزار شد، با اشاره به نزدیک شدن پایان سال و ایام نوروز گفت: یکی از وظایف مهم و اساسی که برای شرکت نفت تعریف شده، تأمین سوخت و ایجاد رفاه برای کلیه مسافرین اعم از گردشگران، زائران و کسانی که از این استان تردد می‌کنند، می‌باشد. 

وی افزود: شرکت ملی و پخش فراورده‌های نفتی استان قم، از آمادگی کامل برای عرضه سوخت در تعطیلات نوروزی که از ۲۷ اسفند ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد، برخوردار است. 

مدیر کل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان قم، با بیان اینکه این شرکت آمادگی عرضه و حمل و نقل سوخت سنگین و سبک را نیز دارد، گفت: جایگاه‌های عرضه سوخت در استان قم نیز از آمادگی کامل، با برخورداری از وسایل ایمنی و تجهیزات برخوردار هستند. 

وی با اشاره به گشت‌های نوروزی ویژه شرکت ملی و پخش فراورده‌های نفتی استان قم، گفت: این گشت‌ها به صورت سراسری و شبانه روزی، کلیه جایگاه‌های سوخت را کنترل کرده و همچنین به مشکلات مردم رسیدگی می‌کنند. 

کاشی با توجه به پیش بینی‌های تأمین سوخت در استان قم، در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: در سال ۹۱ میزان بنزین معمولی و بنزین سوپر مصرفی، ۲۲ میلیون لیتر و در سال ۹۲، ۲۷ میلیون لیتر بوده و برای ایام نوروز سال ۹۴ نیز ۲۵ میلیون لیتر پیش بینی شده است. 

وی از ۵ جایگاه سوخت در حال احداث استان قم خبر داد و گفت: در حال حاضر ۴۶ جایگاه سوخت در سطح استان قم مشغول به فعالیت هستند که ۱۸ عدد از اینجایگاه‌ها تک منظوره یا‌‌ همان گاز فشرده می‌باشد و ۱۹ جایگاه دیگر آن نیز، دو منظوره می‌باشد. 

مدیرکل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان قم با اشاره به تأکید وزیر کشور مبنی بر اینکه «بنزین‌ها باید یورو۴ یا‌‌ همان استاندارد باشد» گفت: این نوع بنزین استاندارد، باعث می‌شود که مردم آسوده باشند و همچنین از آلودگی محیط زیست هم می‌توان جلوگیری به عمل آید. 

وی در پایان با بیان اینکه سیاست‌های وزارت نفت بر این اساس قرار گرفته که جایگاه‌های سوخت افزایش یابد، گفت: اگر در آینده بخش‌های خصوصی برای احداث جایگاه‌های سوخت به ما مراجعه کنند، همکاری‌های لازم را با آن‌ها انجام می‌دهیم تا تعداد جایگاه‌های سوخت افزایش یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز