خبرگزاری کار ایران

رییس باشگاه جوانان اصلاح طلب کردستان:

در ۸ سال گذشته مشکلات زیادی برای کشور به وجود آمد

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۴۵۱

رییس باشگاه جوانان اصلاح طلب کردستان گفت: در هشت سال گذشته مشکلات زیادی در کشور به وجود آمد که مردم دیگر اجازه تکرار چنین مشکلاتی را نمی دهند وعوام فریبان دستشان برای مردم رو شده است.

رییس باشگاه جوانان اصلاح طلب کردستان گفت: در هشت سال گذشته مشکلات زیادی در کشور به وجود آمد که مردم دیگر اجازه تکرار چنین مشکلاتی را نمی دهند وعوام فریبان دستشان برای مردم رو شده است.

به گزارش ایلنا، کوروش قادری در همایش چالش‌ها و فرصت‌های دولت تدبیر و امید که به همت باشگاه جوانان اصلاح طلب کردستان برگزار شد افزود: کسانی که قبلا سکوت کرده بودند و اکنون به زبان مردم سخن می گویند چرا تا به حال در قبال مشکلات مردم از جمله تورم و اختلاس های میلیاردی ساکت مانده بودند.

وی با اشاره به تدبیر دولت یازدهم برای حل مشکلات مردم گفت: امروز با تدبیر دولت تدبیر و امید، مشکلات کشور یکی از بعد از دیگر در حال حل شدن است.

قادری همچنین به خاطر انتصاب های درست، حرکات و فعالیت های دولت در استان کردستان در یک سال گذشته، از استاندار کردستان تقدیر کرد.

رئیس باشگاه جوانان اصلاح طلب کردستان با بیان اینکه این باشگاه با همه وجود از عملکرد استاندار دفاع می کند، گفت: وی در جریان حوادثکوبانی مدبرانه عمل کرد که رضایت جامعه را به دنبال داشت.

قادری با اشاره به اینکه دولت هنوز در حال آواربرداری گذشته است، افزود: کارهای بزرگی در سطح ملی و استانی انجام شده اما مطالبات مهمی نیز مانده است.

وی در پایان اجرای قانون اساسی، تخصیص بودجه برای فعالیت های عمرانی، توسعه کردستان و بکارگیری نیروهای متخصص بومی در پست های مدیریتی را از نیازهای جدی استان عنوان کرد.

در ادامه این همایش نماینده اصلاح طلبان شهرستان مریوان طی سخنانی اصلاح طلبی را دارای معنایی جهانی و عام به معنی تغییرات تدریجی در یک نظام تعریف کرد و افزود: هر آنچه منجر به بی عدالتی و خشونت شود متضاد اصلاح طلبی است.

نیکخواه خاطرنشان کرد: اصلاح طلبی نباید آرمانگرا باشدچون آرمانگرایی یعنی نمایش دادن چهره‌ای ایده‌ال در یک زندگی رویایی.

وی ادامه داد: جریان اصلاح طلبی نباید نگرش حذفی داشته باشد. نباید ادعا کنیم که همه شایسته‌ها در جریان اصلاح طلبی هستند بلکه باید وفاق داشته باشیم چراکه ایران متعلق به همه ایرانیان است.

این اصلاح طلب مریوانی همچنین گفت: نگاه ایدئولوژیک به مسائل باید از ذهن همه حذف شود؛ دین، مذهب، زبان و موقعیت جغرافیایی نباید برتقسیم سهم موثر باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خودخاطرنشان کرد: نباید جریان اصلاح طلبی به مدیریت تقلیل یابد بلکه باید اصلاح طلبی به فرهنگ تبدیل شود و صرف تغییر مدیران تقلیل اصلاح طلبی است.

نیکخواه تبلیغات را در معنای لغوی با دروغ همراه دانست و افزود: جریان اصلاح طلبی باید به جای تبلیغات به آموزش بپردازد چون آموزش در بین ما ضعیف است.

وی پست خواهی را موجب ورود افراد فرصت طلب دانست و گفت: در روابط اداری نباید سفارش و توصیه زیاد باشد و نباید خواسته‌های ما به انتصاب افراد در پست‌های سیاسی تقلیل پیدا کند.

نیکخواه در پایان سخنان خود ضمن تاکید بر اینکه فرمانداران به عنوان بارزترین نماینده دولت در شهرها باید صاحب فکر و اندیشه باشند اضافه کرد: جدیت در مسئولان دولت تدبیر و امید مشاهده می‌شود و توانایی مسئولین کاملا مشهود است و در استان نیز اهمیت استاندار به مسائلی که برای مردم دغدغه است قابل تقدیر است.

دکتر کرمی که به نمایندگی از اصلاح طلبان شهرستان قروه در همایش چالش‌ها و فرصت‌های دولت تدبیر و امید در کردستان سخن می‌گفت، اثربخشی و کارایی را ۲ بحثدر مدیریت عنوان کرد و افزود: اثربخشی یعنی کار درست انجام دادن و کارایی یعنی کار را درست انجام دادن.

وی عملکرد دولت قبل را یکی از عوامل تاثیرگذار بر روی کار آمدن دولت تدبیر و امید اعلام و خاطرنشان کرد: دولت قبل تصمیمات اثربخش خوبی نداشت اما همان تصمیم را با کارایی بالا به پیش می‌برد و خوشبختانه در دولت فعلی تصمیمات اثربخش خوبی گرفته می‌شود که به نظام اجرایی و چابک نیاز است که آن را با کارایی بالا عملی کند.

کرمی در ادامه اظهار داشت: مدیران باید با مردم تعامل داشته باشند و نباید مدیران کلان از مشکلات جزیی بی‌خبر باشند اما تصمیم‌گیری‌های جزیی باید به مسئولان شهرستان‌ها واگذار شود.

نماینده اصلاح طلبان شهرستان قروه با اشاره به اینکه مشکل بیکاری یک شبه حل نمی‌شود گفت: کردستان نه وسعت زیادی دارد و نه جمعیت زیاد؛ رفع این مشکل نیاز به برنامه دارد و باید بدانیم در کدام قسمت می‌خواهیم سرمایه‌گذاری کنیم که البته در این بخش عملکرد مدیران استان قابل نقد است.

دکتر کرمی در ادامه خاطرنشان کرد: تبعیضی که در استان هست باید رفع شود که بخشی از آن واقعیت و بخشی احساس است.

سید فواد حسینی دبیر باشگاه جوانان اصلاح طلب کرد دیگر سخنران این همایش بود که در سخنان کوتاهی تغییرات را محدود اما امیدبخش و امیدوارکننده عنوان کرد و اظهار داشت: اصل استراتژی باید بر اصل حمایت آشکار و انتقاد پنهان باشد.

وی خطاب به مسئولان یادآور شد: موقعیت فعلی به سادگی به دست نیامده و برای رسیدن به این سطح زحمات زیادی کشیده شده است و دوستان باید آگاه باشند که تمامی اعمال آنها به حساب اصلاح طلبان گذاشته می‌شود.

امامی نیز که به عنوان نماینده اصلاح طلبان شهرستان دیواندره سخن گفت، ضمن تشکر از عملکرد دولت و استاندار از تفویض بیش از حد اختیارات به برخی از مسئولین انتقاد کرد و افزود: برخی از دوستان دغدغه‌های شخصی خود را بر وظایف و مسئولیت خود ترجیح می‌دهند.

وی تعامل بیش از حد استانداری با برخی نمایندگان غیر همسوی دولت را یکی دیگر از کارهای قابل انتقاد در استان دانست و خاطرنشان کرد: این نمایندگان در مجلس از هیچ کوششی علیه دولت فروگذار نکرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز