خبرگزاری کار ایران

مدیرمسئول روزنامه کار و کارگر:

عدم تأمین معیشت خانواده باعثضرر به دولت می‌شود / افزایش حقوق کارگران دردی را دوا نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۳۱۸

در یک سال گذشته به مدد همت دولت تدبیر و امید وضعیت اقتصادی در کشور بهتر شده و تورم از ۴۵ درصد به زیر ۳۰ درصد رسیده، اما برخی مشکلات رفع نشده است.

مدیرمسئول روزنامه کار و کارگر گفت: عدم تأمین معیشت خانواده از سوی فرد کارگر، باعثاقدام به کار خلاف و ضربه زدن به دولت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، اسرافیل عبادتی، که شامگاه چهارشنبه، نهم مهرماه در آئین بیست چهارمین گردهمایی سالانه سرپرستان روزنامه کار و کارگر کشور در شیراز سخن می‌گفت با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور اظهار داشت: در یک سال گذشته به مدد همت دولت تدبیر و امید وضعیت اقتصادی در کشور بهتر شده و تورم از ۴۵ درصد به زیر ۳۰ درصد رسیده، اما برخی مشکلات رفع نشده است.

این مسئول مشکلات اقتصادی را دلیل چالش در نشریات دانست و تصریح کرد: این تورم‌ها باید خیلی با سرعت حل شود چرا که زمان انسان را می‌کشد.

او اضافه کرد: افزایش حقوق کارگران دردی را دوا نمی‌کند زیرا در کنار آن قیمت اجناس نیز بالا می‌رود و این مسئله باعثایجاد استرس شده است.

عبادتی با اشاره به نیاز جامعه کارگری به توجه دولت نسبت به معضلات موجود در جامعه عنوان کرد: عدم تأمین معیشت یک خانواده ده‌ها عوارض دارد چراکه وضعیت بد اقتصادی باعثاقدام به کار خلاف و ضربه زدن به دولت می‌شود.

مدیرمسئول روزنامه کار و کارگر در استان فارس ادامه داد: انتظار ما از دولت، مسئولان و وزارت کار ایجاد یک شرایط مناسب و بهبود شرایط اقتصادی و همچنین ایجاد عدالت در تأمین مایحتاج مطبوعات است.

او در پایان از تشکیل نخستین جلسه گردهمایی در دولت تدبیر و امید ابراز خرسندی کرد و افزود: امید است در گردهمایی‌های آینده از این فراز و نشیب‌ها کاسته شده باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز