خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه چهار تبریز:

ورزشگاه ۵ هزار نفری الغدیر تبریز به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

کد خبر : ۱۹۶۶۸۰

این استادیوم دارای زمین چمن طبیعی، سکوهای فولادی با ظرفیت ۵ هزار نفر، ساختمان رخت کن در دو طبقه، یک باب سرویس بهداشتی، چندین زمین بازی بستکبال و والیبال در اطراف ورزشگاه و همچنین مجهز به پارکینگ است.

شهردار منطقه چهار تبریز اعلام کرد: ورزشگاه ۵ هزار نفری الغدیر تبریز به زودی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قادر امامی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این استادیوم دارای زمین چمن طبیعی، سکوهای فولادی با ظرفیت ۵ هزار نفر، ساختمان رخت کن در دو طبقه، یک باب سرویس بهداشتی، چندین زمین بازی بستکبال و والیبال در اطراف ورزشگاه و همچنین مجهز به پارکینگ است.

وی با اشاره به اینکه این منطقه جزو یکی از مناطق کم برخوردار شهر تبریز بوده که توسعه مراکز فرهنگی و ورزشی در آن ضروری است گفت: به همین منظور و در راستای مرتفع ساختن پاره‌ای از نیازهای فرهنگی و ورزشی، شهرداری منطقه احداثاین استادیوم را در این منطقه در دست اجراء دارد.

امامی با اشاره به احداثو بهره برداری از ۲ سالن ورزشی از ابتدای سال تاکنون اظهار داشت: به منظور توسعه و گسترش مراکز ورزشی و فرهنگی از ابتدای سال تا کنون ۲ باب سالن ورزشی در محلات بهار و بلوار معلم به همت شهرداری منطقه ۴ در سطح منطقه به بهره برداری رسیده‌اند.

وی همچنین با اشاره به احداثسالن ورزشی و استخر ستارخان تصریح کرد: استخر و سالن ورزشی ستارخان به مساحت یک هزار و ۵۱۲ متر مربع در دست اقدام است که تلاش داریم با استفاده از تمامی امکانات بزودی شاهد بهره برداری از این پروژه فرهنگی و ورزشی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز