خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر تبریز:

رویکرد شورای اسلامی شهر تبریز، تقسیم متوازن امکانات شهری است

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۶۶۴

همه هم و غم اعضای شورا، دستیابی به توسعه همه جانبه تبریز است.

رئیس کمیسیون اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: رویکرد شورای اسلامی این کلانشهر تقسیم متوازن امکانات شهری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکرم حضرتی در مراسم بهره برداری از پروژه های تکمیل تبادل شفیع زاده ومقاوم سازی فاز اول اتوبان پاسداران شهرداری منطقه یک تبریز اظهار داشت: همه هم و غم اعضای شورا دستیابی به توسعه همه جانبه تبریز است.

وی منطقه یک شهرداری تبریز را یکی از مناطق کم برخوردار و پرجمعیت شهر خواند و گفت: این منطقه باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

حضرتی افزود: خوشبختانه پتانسیل های خوبی در منطقه یک شهرداری تبریز وجود دارد که در صورت توجه به این پتانسیل ها توسعه و رشد منطقه دو چندان خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اعلام اینکه هر اندازه که می توانیم و در توان داریم باید مردم را تکریم کنیم، افزود: مهمترین موضوع در یک شهر به وجود شهروندان آن بستگی دارد و همه چیز در راستای خدمت رسانی به آنان انجام می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای توسعه و آبادانی تبریز بزرگ، تک تک شهروندان تبریزی باید در راستای منویات مقام معظم رهبری و در راستای توسعه فرهنگی و عمرانی شهر تبریز تلاش کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر تبریز در پایان اظهار داشت: انشالله بتوانیم در جذب سرمایه گذار موفق باشیم تا علاوه بر توسعه شهر با اشتغالزایی جوانان از بروز معضلات اجتماعی که حاصل بیکاری است جلوگیری کنیم.

سه پروژه شهرداری منطقه یک تبریز شامل تکمیل تبادل شفیع زاده و مقاوم سازی فاز اول اتوبان پاسداران و آسفالت اساسی خیابان‌های سطح منطقه و محلات حوزه شهرداری منطقه یک طی مراسمی با حضور مسئولین محلی و استانی و اقشار مختلف مردم به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز