خبرگزاری کار ایران

همزمان با ماه مبارک رمضان در سراسر کشور

افتتاح بیش از ۳۵۰ نمایشگاه طرح ضیافت

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۷۰۵

، در آستانه ماه مبارک رمضان، در راستای تامین اقلام اساسی مورد نیاز روزه داران، ۳۵۰ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در قالب نمایشگاه طرح ضیافت و با محوریت اتاق‌های اصناف سراسر کشور و سازمان صنعت، معدن و تجارت و با شرکت واحدهای صنوف تولیدی و توزیعی آغاز به کار خواهد کرد.

درآستانه ماه مبارک رمضان ۳۵۰ نمایشگاه طرح ضیافت در سراسر کشور به عرضه مستقیم کالا خواهند پرداخت.
به گزارش ایلنا، روابط عمومی اتاق اصناف ایران، در آستانه ماه مبارک رمضان، در راستای تامین اقلام اساسی مورد نیاز روزه داران، ۳۵۰ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در قالب نمایشگاه طرح ضیافت و با محوریت اتاق‌های اصناف سراسر کشور و سازمان صنعت، معدن و تجارت و با شرکت واحدهای صنوف تولیدی و توزیعی آغاز به کار خواهد کرد.
این طرح در تهران از پنج‌شنبه - ۵ تیر، در چهار نقطه؛ مصلی تهران، پارک ارم، بوستان ولایت و حکیمه، به مدت ۱۰ روز برگزار خواهد شد.
زمان بازدید از این نمایشگاه‌ها که حدود ۱۶۰ غرفه دارد از ۱۰ صبح الی ۱۰ شب خواهد بود.
بر اساس این گزارش اقلامی همچون برنج، انواع حبوبات، شیرینی‌، گوشت و مرغ، قند و شکر، چای و قهوه، عسل و خرما، خشکبار، کالای اساسی، مواد شوینده و بهداشتی و لوازم آشپزخانه با تخفیف ۱۵ تا ۴۰ درصد زیر قیمت، در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.
نمایشگاه طرح ضیافت تهران ۵ تیرماه ساعت ۱۱ صبح با حضور علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران و یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و بازرگانی تهران افتتاح خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز