خبرگزاری کار ایران

دومین شهردار شهر ارمغانخانه معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۱۵۶

به محض معرفی شهردار منتخب از سوی شورای شهر بلافاصله موارد جهت صدور حکم به مبادی ذیربط ارجاع و حکم شهردار نیز در کمترین زمان ممکن توسط استاندار صادر شد.

با حضور فرماندار زنجان، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری، جمعی از مسئولین محلی، خانواده های معظم شهدا، حسین ولایتی به عنوان دومین شهردار شهر ارمغانخانه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از زنجان, در این جلسه مجید فرخی فرماندار شهرستان زنجان ضمن اشاره به اصول قانون اساسی درخصوص شوراهای اسلامی گفت: تحقق اصل شوراها یکی از وظایف دینی بوده که با تحقق آن مردم سالاری دینی محقق شده است و وظیفه شوراها در خدمات رسانی به شهرها و روستاها سنگین است.

فرماندار زنجان به پروسه صدور حکم شهردار ارمغانخانه اشاره کرده و گفت: به محض معرفی شهردار منتخب از سوی شورای شهر بلافاصله موارد جهت صدور حکم به مبادی ذیربط ارجاع و حکم شهردار نیز در کمترین زمان ممکن توسط استاندار صادر شد.

فرخی در بخش دیگری از صحبتهای خود به اعتبارات اختصاص یافته در کمیته برنامه ریزی به بخش قره پشتلو پرداخت و گفت: با توجه به محرومیت بخش قره پشتلو در بخشهای آب شرب و راههای روستائی، آموزش و پرورش، اعتبارات مناسبی تخصیص یافته است که جهت ارتقای شاخصهای زندگی مردم قدمهائی برداشته شده است.

ایشان از اعتماد مردم بین مسئولین به عنوان بزرگترین سرمایه مسئولین یاد نموده و گفت: مسئولین باید از این سرمایه بیشترین استفاده را کنند.

شایان ذکر است احمد محمدی شهردار سابق ارمغانخانه بوده که هم اکنون به عنوان بخشدار قره پشتلو انجام وظیفه نماید.

حسین ولایتی نیز ۱۸ سال سابقه خدمت در شهرداری های استان را در کارنامه خدمتی خود دارد.

لازم به ذکر است شهر ارمغانخانه مرکز بخش قره پشتلو از توابع شهرستان زنجان در ۳۵ کیلو متری زنجان واقع شده و از نظر مختصات جغرافیایی در ۴۸ درجه و ۳۲ دقیقه طول جغرافیایی و ۳۶ درجه و ۵۸دقیقه عرض جغرافیایی در غرب شهر زنجان استقرار یافته است میانگین ارتفاع محدوده شهر از سطح دریا ۱۹۴۰ متر است.

این شهر در بهمن ماه ۱۳۸۷ با تصویب هیأت وزیران بعنوان شهر شناخته شده و از ۱۳۸۸ شهرداری در این شهر تاسیس و فعالیت خود را آغاز کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز